Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Elise East - 7 oktober 2011 23:34

Hej bloggen igen :)

nu sitter jag fortfarande i vardags rummet och känner mej förkyld:/ :) mmen jag är en aning förkyld endå så men aja hoppas att ni gillar min blogg:) puzz skriver mer senare ;P

Älskar er<333

// EliseBästaÖst<333333

Av Elise East - 7 oktober 2011 21:27

Hejsan :)

Nu är jag hos pappa :) äntligen. Sitter i vardags rummet och tittar på idol:)

hehe :) Idag hade juh jag zumba som jag skrev sisst:)

det var kul men ansträngande;P

Jag har nt så mkt att skriva ikväll men aja nått måste man juh ;P

Siter och tråkar i soffan:) jag hejjar på Andre i idol hoppas att han kommer vidare :)

Men nu ska jag nog sluta skriver senare om jag kommer på nått<3333

Älskar er <33333

// EliseBästaÖst<333333333

Av Elise East - 7 oktober 2011 13:26

Hej bloggen:)

Nu har jag varit i skolan ;P det var kul :) Jag messade med fidde en i min klass under slöjd lektionen ;P Det var as kul:)

Det gick bra på engelskan idag:) två timmar... Min jaa så äre:)

Nästa vecka ska vi skriva en engelska uppsats ... Kul? Nepp men aja;P

Har zumba senare idag hoppas ina ska gå:) Vill nt gå själv med sol matilda.s och matilda.L:)

Efter zumban ska jag till pappa :) Det ska bli kul för han tjej kommer upp. Hon heter Ulrika.<3 Hon fyller år idag och vi har köppt en present till henne fast hon vet nt såklart;P

På fredagar när vi ska till pappa kommer jag alltid senare än de andra pga zumban... Den börjar 17:00 och slutar 18:30 ;P

Det är kul med zumba... Prova om ni vill :) Jag lovar ni kommer gilla det :)

För ett tag sen köpte jag medlems kort... Det är kul men det som är segt idag är att InaGulligaEriksson har tappat bort sitt så om hon nt hittar det så tänker hon nt komma på zumban men jag ska nog få dit henne min älskling <33333

Nu sitter jag vid datan och trögar på fb:) vill att nån ska läsa min blogg :) hoppas det :) En har der nu felicia miettinen <33333 Jag har ingen aning om vad jag ska skriva nu men tror att jag ska fixa mina saker till zumban nu :)

Puzz Älskar er! <33333

// EliseBästaÖst <333333333

Av Elise East - 7 oktober 2011 08:25

GODMORGON LÄSARE :)

Idag har jag nt gjort så mkt än... Jag har nt börjat än! Jag börjar 09:05;P

Klockan är bara 08:... jag kan nt säga exakt men aja :)

Idag äre en superkul dag! För på syslöjden har jag börjat med en kläning och jag vill att den ska bli bra :) När jag är klar kan jag ta en bild och lägga upp;P

Jag vet att jag nt har bloggat på ett tag :/ ledsen för de... Der är för min syrra har suttit vid datan hela J*vla tiden jag får damp! Hon spelar HABBO!

Det är inte så kul spel men det tycker jag ni behöver nt tycka det, Men syrran spelar de varge dag! Enligt mej är hon en datanörd! Men aja jag kan nt rå före;P Ska snart få en egen data så jag kan blogga på den utan att nån anna kommer och tjatar...

- "DET ÄR MIN TUR ATT SITTA NU"

Men så äre när man har syskon;P

Jag är så otroligt kär! I en kille på min skola! Han heter Marcus;P

Efternamnet säger jag nt :) För tänk om han kanske läser min blogg och då vill nt jag att han ska veta att jag menar han för det finns fler på skolan som heter Marcus ;P så det är tur;P

Jag har en ny bästis!:) Hon heter lindaköttbullenjohansson

Jag ÄLSKAR henne :)

Men nu måste jag dra för "nästa hållplats Skolan":)

Älskar er

Kram EliseBästaÖst

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards