Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Elise East - 13 oktober 2011 21:52

Det va en gång en   som gick till ett   så kom det en    och snodde alla $... Då tände    äld på    så sprang iväg och hoppade ner i    och simmade iväg.

När    hade kommit en bit så gick han upp på land och han hatade sej själv så han   

SLUT! :)

Av Elise East - 13 oktober 2011 21:50

Hejsan .. ville bara säga att jag råkade lägga ut samma inlägg två gånger ;) (=

// Elise Bubblan Öst♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Elise East - 13 oktober 2011 21:20

Hejsan bloggen :)

Vet att jag nt har bloggat på tre dagar (asså om man räknar med idag ;) det är pga min syrra jennica som trögar vid datan hela j*vla tiden och jag stör mej på det :/

Men jag är ledsen att jag nt har skrivit :)Men det ska det bli endring på ;P

Jag kan köra lite kortfattat :)

I Tisdags... Jag hade SO prov... Hoppas att det gick bra man vill juh nt få dåliga omdömmen ;P

Jag va med Elin och ludde då tror jag :) Kom nt ihåg...

I Onsdags... Jag hade No :) Det va kul :) Jag va dem Gabriella då med tror jag det va kul :) Vi va med Macke och ludde då fast bara en stund för jag skulle hem och äta:( Det va synd för sen skulle gabriella ham och det vart sent så macke va tvungen att åka hem och ludde kunde nt va mer då den dan... Men det va kul iaf ;P♥♥

I dag... Idag har jag vart i skolan ;P... Jag började 09:00

Det va fett NICE;P Vi hade Svenska,Musik,Lunch,Matte och idrott...

Hela dagen va bra utom idrotten ...

Jag hoppade på en satsbräda och landade med händerna för långt bak på en plint så jag vred till handleden och nu har jag bandage:( Men jag är klumpig och det är nått jag får leva med...:P

Jag va på bibloteket idag med:).. Jag lånade en bok som heter Alexandramannen... Den är asbra. Men problemet med den boken är att det nt står namnen på tjejerna som dom bärettar om men aja...

Sedan följde jag med mormor och morfar hem och fick bandage på handleden och kollade på TV;P Sedan cyklade jag hem med jennica... Hon va med Matilda i hennes klass och hon bode nära mormor och morfar så vi tog selskap hem =)

Nu sitter jag här framför datan och bloggar lite :)

Men detta va lite om dom dagarna jag nt hade bloggat så ni vet :)

Lovar att blogga imorron innan jag går till skolan... Vi har två timmars Engelska och vi ska skriva en uppsats och hur det skulle va om jag nt hade några pengar lr hur det skulle va om jag vann 1 milljon;P

Vene vad jag ska välja än men ska tänka på det när jag ska sova sen :)

Jag börjar bli trött nu och jag tror att jag ska gå och sova nu :)♥♥

Godnatt alla mina ÄLSKLINGAR♥♥♥♥♥♥

// Elise Bubblan Öst♥♥♥♥♥♥  

Av Elise East - 13 oktober 2011 21:20

Hejsan bloggen :)

Vet att jag nt har bloggat på tre dagar (asså om man räknar med idag ;) det är pga min syrra jennica som trögar vid datan hela j*vla tiden och jag stör mej på det :/

Men jag är ledsen att jag nt har skrivit :)Men det ska det bli endring på ;P

Jag kan köra lite kortfattat :)

I Tisdags... Jag hade SO prov... Hoppas att det gick bra man vill juh nt få dåliga omdömmen ;P

Jag va med Elin och ludde då tror jag :) Kom nt ihåg...

I Onsdags... Jag hade No :) Det va kul :) Jag va dem Gabriella då med tror jag det va kul :) Vi va med Macke och ludde då fast bara en stund för jag skulle hem och äta:( Det va synd för sen skulle gabriella ham och det vart sent så macke va tvungen att åka hem och ludde kunde nt va mer då den dan... Men det va kul iaf ;P♥♥

I dag... Idag har jag vart i skolan ;P... Jag började 09:00

Det va fett NICE;P Vi hade Svenska,Musik,Lunch,Matte och idrott...

Hela dagen va bra utom idrotten ...

Jag hoppade på en satsbräda och landade med händerna för långt bak på en plint så jag vred till handleden och nu har jag bandage:( Men jag är klumpig och det är nått jag får leva med...:P

Jag va på bibloteket idag med:).. Jag lånade en bok som heter Alexandramannen... Den är asbra. Men problemet med den boken är att det nt står namnen på tjejerna som dom bärettar om men aja...

Sedan följde jag med mormor och morfar hem och fick bandage på handleden och kollade på TV;P Sedan cyklade jag hem med jennica... Hon va med Matilda i hennes klass och hon bode nära mormor och morfar så vi tog selskap hem =)

Nu sitter jag här framför datan och bloggar lite :)

Men detta va lite om dom dagarna jag nt hade bloggat så ni vet :)

Lovar att blogga imorron innan jag går till skolan... Vi har två timmars Engelska och vi ska skriva en uppsats och hur det skulle va om jag nt hade några pengar lr hur det skulle va om jag vann 1 milljon;P

Vene vad jag ska välja än men ska tänka på det när jag ska sova sen :)

Jag börjar bli trött nu och jag tror att jag ska gå och sova nu :)♥♥

Godnatt alla mina ÄLSKLINGAR♥♥♥♥♥♥

// Elise Bubblan Öst♥♥♥♥♥♥  

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards