Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Elise East - 26 oktober 2011 13:36

Hejsan bloggen...:)

Jag vet att jag är sen med att lägga ut ett nytt inlägg men jag har som vanligt nt haft tid att sitta vid datan pga mina syskon men nu sitter jag vid datan:)

Jag är nt hemma och sitter vid datan utan jag är på ungdomenshus och sitter vid deras enda fungerande data:)

Ina,Elin och Gabriella spelar biljard tror jag :)

Det va jag som va den första som valde datan :)

Det första jag ville va att blogga :) Men jag tror att jag ska gå hit oftare:) Det är kul på ungdomenshus :)

Sitter lite för mej själv och ska logga in på fb snart :)

Vill bara skriva lite... Kan tyvär nt lägga ut nån bild pga dom har ingen camera på datan men jag kan lägga ut när jag kommer hem:)

Jag har det kul här :) De andra i slöjdgruppen spelar Xbox lr hur det stavas:) Vene om det är kul men man kanske ska ta sej en titt senare ;P (Skojja bara ;P)

Vene vad jag ska göra nu :)

Har nt så mkt att skriva om men kommer nog på nått:)

Ha det så bra Puzz och kram

// Elise Bubblan Öst<333333333333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards