Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Elise East - 30 oktober 2011 21:03

Hejsan bloggen... Jag vet nt vrf men jag kan nt lägga ut mitt inlägg:/

asså video inlägg :/ Jag blir arg för jag har provat på alla sätt men inget fungerar :'/

Men om någon av mina läsare kan så kunde de komentera detta inlägg nån dag och skriva hur man gör men det är om man vet hur man gör men ni får komentera iaf...

Puzzpuzz

//Elise Bubblan Öst<333333333

Av Elise East - 30 oktober 2011 20:48

Hade bara lust att skriva lite mera innan jag gör mitt video inlägg ;P

Ska nog kolla lite mera på film senare ;P

Fast jag vet nt vilken... Men nu ska jag gå och göra mitt video inlägg ;P

Puzzpuzz♥♥♥♥♥

Av Elise East - 30 oktober 2011 18:59

Hejhej bloggen :)

Idag har det nt hänt så mkt har mäst spelat spel på pappas mobil :) Det va kul :)

Sen vid klockan halv6 åkte pappa och ulrika till tågstationen för u

Ulrika skulle hem...

Men aja :)

Vet att jag nt skrev tidigare Men jag kollade på film :)

Jag hade kunat skrivit medans men jag orkade nt för jag va trött :)

Men aja strunt samma :)

Jag hade tänkt göra en videoblogg senare min första av många för vi hoppas :)

Men då ska jag gå in i vårat sovrum och filma för nu är jag i vardagsrummet. Men jaa det kan man ju bara ändra på ;P Nää då... Jag vet nt vad jag ska skriva det e drf;P

Men det är nt ovanligt;P

Jag ska gå in i vårat rum nu så kan jag videoblogga ses senare :)

Puzz puzz♥♥♥

//Elise Bubblan Öst♥♥♥

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards