Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elise East - 9 oktober 2011 03:25

Av Elise East - 9 oktober 2011 03:12

Av Elise East - 9 oktober 2011 02:31

Hejsan alla läsare :)

Jag har gått med i en sida som heter gratisgodis.se

Man kan få godis hemskickat... Utan extra kostnad :)

Hoppas att ni vill börja på den sidan :)

Puzz älskar er <33

// Elise Bubblan Öst

Av Elise East - 8 oktober 2011 23:14

Ska sova nu tror jag <33 Godnatt bloggen;P

  Godnatt Ses imorgon <33

jag

Av Elise East - 8 oktober 2011 21:19

en bild på mej

  :)

Av Elise East - 8 oktober 2011 18:29

Hejsan :)

Sitter i soffan och lyssnar på musik ;P Jag har det as kul ;P

För typ 10 lr 15 minuter sen kom min farbror clas över till oss med en stenplatta...

Pappa ropade på mej att komma... Jag kom och gissa vad, Stenplattan va till mej...

För jag älskar att baka och holla på med marsipan. Antagligen ringde pappa till clas och frågade om han kunde fixa en sån till mej och jag fick en :)

Jag ÄLSKAR den! Jag kommer säker baka massor på den ;P

Den väger en del men det e skit snyg och mellanstor ;P

Tidigare idag satt jag med Ulrika i koket och hon bärettade för mej om när hon jobbade som konditor... Det lät superkul ;P

Jag vill juh bli konditor så det var kul :)

Men nu ska jag kolla lite på videos på youtube.com :)

Puzz och kram på er :)

// Elise Bubblan Öst ♥♥♥

Av Elise East - 8 oktober 2011 11:18

Hejsan på er ♥♥

Ledsen att jag nt skrev tidigare imorsen Men aja XB

Nu på morgonen har jag nt gjort så mkt :) Satt vid den mini data som sen kanske ska bli min ♥ Den e vit och liten ;P

Jag tog lite bilder med den kan lägga upp senare ;P

Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag men det kommer vi nog på ;P Ulrika är forfarande här såklart♥♥ Hon är MEGA SNÄLL!!!!!!

Jag äter mackaronesallad idag igen ;P Det blev över från igår då ställde vi in det i kylen så vi kunde äta det igen idag :)

Och för er som har lust att göra mackaronesallad kommer reseptet här ;P♥♥♥

Salladen:

Mackaroner

Gurka

Ost

Falukorv

sallad

Tomat

Champinjoner

Majs.

Såsen:

Filmjölk

Majonäs

Ketchup

aromat

vitpeppar

-----------------------------------------------------------

Det är allt man ska ha :)

Hoppas att nu gillar det :)

Asså jag får damp... Jag ska låna pappas hörlurar men hans väska är bortsa där dom ligger...

Men aja jag får väll leta lite till ;P

Jag har sminkat mej nu ;P

Jag har fondasion,puder på kinderna,maskara,eye liner,ögonskugga och läppglans ;P

Tänkte lägga upp videon sen ;P

Men nu ska jag nog fortsätta att leta efter pappas väska med hörlurarna  lr chatta på fb ;P

Puzz älskar er ♥♥

// Elise Bubblan Öst ♥♥♥♥♥

Av Elise East - 7 oktober 2011 23:34

Hej bloggen igen :)

nu sitter jag fortfarande i vardags rummet och känner mej förkyld:/ :) mmen jag är en aning förkyld endå så men aja hoppas att ni gillar min blogg:) puzz skriver mer senare ;P

Älskar er<333

// EliseBästaÖst<333333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards