Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Elise East - 31 december 2011 21:32

Nu sitter man och väntar på att maten ska bli klar :)

Vi ska äta tre rätters :)

Så gött :D

LindaBästaOchSötasteJohasson är här nu !!

JIPPI :D

Snart e det nytt år mina vänner♥♥

Kommer sakna 2011 mäst av allt♥

Men nu ska jag gå ut en stund :D

Puzz älskar er :D


Av Elise East - 31 december 2011 20:20

Just nu sitter jag vid datan och e inne på facebook och bloggen ofc :) ♥♥

Jag käckar också chokladpudding :)

GÖTT :DDDDDDDDDDDD

Hate bra:)

puzz♥♥

Av Elise East - 31 december 2011 17:29

Tjenare :D

Jag kom hem från ida och ina och affären för typ en halvtimme sen lr nått♥♥

Det va Superkul där...

Ska lägga ut en bild på dagens make up och outfit Hehe ♥♥♥

Jag sminkade mej hos ida och ina men glömde ögonskugga så ida hjälpte mej med den ♥♥

Tack bästa ida <3333

Jag och ina kollade på vampire diaries hela kvällen igår :D

Den ÄGER SÖNDER!!!!!!!!

Ikväll vid 00:00 ska jag kanske ta mod till att messa den jag gillar och säga "Gott nytt år... Jag älskar dej. Kram Elise" Men jag hoppas att jag vågar ♥♥ Felicia Miettinen får mej att våga... pappa med pga allt han säger till mej... Mamma med ♥♥♥ Älskar er

alla mina vänner och min familj och släckt mest på JORDEN ♥♥♥♥♥♥ Kommer alltid sakna år 2011 för jag har fått så många nya vänner jag alltid vetat att dom finns i mitt hjärta men det har aldrig kommit fram... Tack till alla er som har hjälpt mej att stå på minna fötter hela 2011... Älskar alla er mina GULLINGAR ♥♥♥♥

Tack för att ni jätt mej mod till massor :) Är MEGA tacksam<33333Vill bara säga det igen... Jaä ÄLSKAR er ♥♥♥♥♥

Jag har inget att skriva men jag skriver endå :D

Det e kul att skriva till er <3333

Snart kommer jag göra mitt första videoinlägg <3333

Men nu ska jag göra nått...

Skriver mitt i natten sen <33

Hare gött <3

Gott nytt år på er ♥♥♥♥♥♥

//

 

Bilder kommer snart :D

Puzz ♥♥♥♥♥

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards