Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under december 2011

Av Elise East - 20 december 2011 17:00

Hejsan :)

Idag har jag varit i skolan...

Det va ganska kul... Jag såg min älskling flera gånger :D

Han e as snygg iaf idag och alla andra dager med :)

Jag tänkte ha en  

på min blogg...

Skriv många frågor så lovar jag att ni får svar :D

Men nu ska jag skriva på Facebook att jag har frågestund...

Hare gött gullunger <3333333333

Puzzzzzzzzz

//

 :DDDDD

Av Elise East - 19 december 2011 20:22

Ville bara tacka vendela för min fina blogg hon har designat <3333

Tackar så MKT<333333333

Av Elise East - 19 december 2011 19:35

idag har jag vait i skolan...

Det va väll ganska kul!

Sen efter skolan gick jag till tåget och skulle åka till pappa... när jag väntade på tåget i hallsta så kom gabbis busskompis... vi tog sälskap till v-ås:)

sen när jag kom till västerås stog pappa och väntade på mej.

Vi gick till banken och fixade mitt bankkort som man får när man e 13 år:)

Det va askul XD

sen åkte vi hem till farmor och farfar... då åt vi mat..Jag fick pasta gratäng! Det var MEGAGÖTTTTTTTT :D

Efter det har jag inte gjort så mkt... joo jag sa HEJDÅ till pappas gamla lägenhet...

Kommer sakna den mkt!!! :/ <333333

Men nu har jag inge mer att säga... så nu ska jag gåra nått annat :)

Men ni får ha det så bra så skriver jag imorgon efter skolan! <33333

Puzz!!!!

//

Bild :D

 

Min underbara ÄLSKADE touch phone har börjat fungera igen :DDDDDDDDD MEGA GLAD!!!!!!! <3333333333

Av Elise East - 19 december 2011 12:14

Tjo!

Veddan här, det ser ni väl vid det här laget om ni har kollat min blogg(;

Min text allt, är sjuk så grejjade lite med elises header, tycks?


Kolla in vettja: www.vitastenar.bloggplatsen.se


Hörs/mange♥

Av Elise East - 17 december 2011 12:00

Tjenare :D

Idag har jag inte gjort så mkt...

Just nu sitter jag vid datan hos farmor och farfar   hehe :D

Jag har inte så mkt att säga men jag,jennica,pappa och alex hjälper

farmor och farfar att bygga ett runt 1000 bitars pussel;P

Det e ganska svårt men inte många bitar kvar;P

Men nu har jag inte mkt mer att säga så jag skriver mer senare :D

Puzz och kram

//

 

 

Av Elise East - 16 december 2011 13:47

Tjenare :)

Idag har jag varit i skolan :D

Det va ganska kul.

Jag hade engelska... Det va ganska kul... Gabbi såg sur ut... Vet inte vadre va!

Sen va det lunch. Det va korvstråganoff :D (stavningen)

Efter det hade vi slöjd :)

Det va kul.... Vi fick först gå ner till 104 ocgh kolla på foton från flera år tbx mode.

Det va kul att se :D

Dom hade superkonstiga kläder då ;P

Efter det gick vi till sjöjdsalen och jag har kommit gätte långt på min kläning.

Jag e snart klar :d

Men nu måste jag sluta... Ska packa... ska till pappa senare :D

Skriver mer då !!

Puzz älskar er <33333

//

 

Av Elise East - 15 december 2011 07:13

Idag har jag inte gjort så mkt pga det är morgon...

Jag börjar tidigare än sndra pga jag ska göra ett prov som inte jagt gjorde för jag va sjuk...

Hehe   

Men jag hinner inte skriva mer för jag måste gå nu :/

Men ni får hare gött så skriver jag efter skolan igen :D

Puzz och kram<33333333

//

 

Av Elise East - 13 december 2011 20:01

Idag har jag vart i skolan... Det va drygt!

men aja...

Sen va jag hemma och gjorde inte så mkt :D

Jag e as trött för igår va det lussebandy och vendela körde och hon kom till kvartsfinal så vi fick stanna tills efter 23...

Jag va as trött och hungrig igår när jag kom hem...

Imorgon äre onsdag..... kul NOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!

Men sen äre torsdag och då ska bara jag va i skolan 07:40 för jag ska göra ett SO prov :( BORING!!!!!!!

Sen äre fredag och då öre inte långt kvar till grötlunchen :D

Man ska gå kille och tjen:/ hoppas jag får gå med nån bra :)

Men nu ska jag gå en stund :)

Skriver mer imorgon... PUZZ<33

(Hatar jennica just nu:( )

// Elise Bubblan öst <33

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards