Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under december 2011

Av Elise East - 11 december 2011 10:04

Idag är det söndag och MAMMA FYLLER ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ska bli så kul:D

Vi ska till mormor och morfar och fira henne:D

Men det som är så tråkigt är att jag inte kan skriva där:/ Men jag skriver ikväll då när vi kommer

hej... Jag lovar:)

Men nu måste jag börja göra iordning mej...

Puzz och kram<3333333333

//

 

Jag tänkte lägga upp lite bilder när jet va kramsnö:D jag gjorde en skulptur av svampbob :D

såhär ser den ut innan jag börjar :) 

 

Sen hade jag gröpit ut ögonen och fixat näsan:)

 

Nu är munnen också klar:)

 

Sen efter munnen blev klar fixade jag ljushollare,tänder,ögonglober+pupiller och hans hatt :)

Hare gött<33

Av Elise East - 10 december 2011 19:08

Tjenare på er:)

Vet att jag inte skrev igår men jag sov hos en kompis...

Jag sov hos gabriella laurin! vi hade askul:)

Först va vi på dan sen så när vi skulle fixa sängen som jag skulle sova i så plockade vi fram allt... örngott,påslakan,lakan,madrass och sängen men gabbi glömmde kuddar och täcke :D

hehe det va kul :9

Sen skulle vi sova och då kollade vi på film.

Idag på mrgonen åt vi frukost sen efter någon timme kom linda över och vi va med henne...

Sen skulle jag hem och hämta pengar så jag kunde köpa födelsedags present till mamma... hon fyller 37 år imorgon:)

Vi ska till mormor och morfar då:) (jag skriver imorgon vad jag köpte)

Men iaf... då gick vi hem till mej och hämtade pengar sen va vi på väg till ica så messade linda med en kompis så va med han efter ett tag.....(vi väntade på han)

på ica köpte jag mammas present och lite lördags godis:)

Sen kom ina och vi sa hej till henne så gick vi tillö coop med henne och där köpte jag en present till simba... Hans favomat:)

Sen köpte jag smink bort tagning:D

Men nu ska vi äta... skriver mer ikväll:)

Puzz och kram <333333333333333

//

 

Av Elise East - 8 december 2011 21:06

Hej bloggen:)

Jag ville bara skriva lite för jag hinner inte skriva mer senare för jag måste plugga till et engelska "prov" lr jag vet inte vad man kan kalla det men endå....

Jag skriver mer imorgon innan skolan<33333

PUZZZZZZZ<3 <3 <3 <3 <3 <3

Av Elise East - 8 december 2011 19:26

Nu har jag käkat lite:)

Pyttipanna(vet ej hur det stavas)

Hehe jag va hungrig... Jag år inte i skolan... :S

Puzz

 

Av Elise East - 8 december 2011 18:00

hejhej:)

Idag har jag varit i skolan :)

Ganska kul....

Vi hade först svenska då gjorde jag typ inget...jag va as trött.

Sen hade vi musik :D det va kul för jag och gabbi kollade efter wherever i go och det vackraste jag vet chords i bibblan på datan såklart:D

Efter det hade vi lunch... det va brockollisoppa men jag åt inte... jag han inte...

Sen efter det hade vi matte:D

Vi hade prov:/ :D det va ganska kul... Jag svarade på alla frågor utom en:D hoppas jag få rätt på dom:)

Sen hade vi idrott i ishallen... jaa gissa själva vad det va för lektion:)

SKRIDSKOR! Det va inte så kul... vi körde brännboll på is:/ det va inte kul... och jag SUGER på att åka skridskor... Men tur att jag inte va den enda...:D

Den gick jag hem och va uppe i mitt rum ett tag och kollade på film...

Och nu sitter jag vid datan:D

Sen om en stund ska jag ta ett varmt bad:)

Men nu ska jag spela spel för jag har inte nått mer att skriva om just nu:)

Puzz och kram<33

//

 

 

JAG :D  

Av Elise East - 7 december 2011 18:10

Hejhej bloggen:)

Jag har inget att skriva just nu men jag skriver mer senare:) kram<33

Bild:

 

När max va nästan ny född... (bara två dagar gammal tror jag<3333333)

Av Elise East - 6 december 2011 12:49

Hejsan hejsan :)

Idag har jag inte gjort så mkt bara varit hemma och trögat lr nått:)

Jag va ute och kände på snön idag... Ingen kramsnö:/ Men aja det kommer nog mer sen :)

Ska va med Elin och vendela senare :)

Det ska bli superkul XB

Vi ska va ute och inne och gö nått...

Vi hittar alltid på nått ;P Vi ska fixa Elins hår idag tror jag. Det ska bli ku :)

Idag skulle mamma på babymasage men hon gick inte... Tror att det va för hon va trött och behövde sova<33

Men nu ska jag gå och ducha:)

Puzz och kram<33

//  

Av Elise East - 5 december 2011 23:15

Ville bara säga att jag längtar till julen:)

Jag har önskat mej en hund och en ny mobil av mamma...

Mobil ska vara en Iphone 3gs lr En samsung galaxy s2 Svart<33333

MEn nu ska jag dra... <333 kram :D

//  

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards