Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under december 2011

Av Elise East - 5 december 2011 23:07

Hejsan bloggen

Idag har jag varit i skolan... Lite drygt men jag får jue vila imorgon för vi har studiedag

Fett nice :D

Sen hände en rolig grej idag :) SNÖN KOM!!!!! Den första snön på länge :)

Det e så kul men det kommer bli halt och kallt senare när det blir mer snö :)

Men nu räcker det som det är ett tag iaf

Sen har jag vart med Elin Skogman och vendela(syrran)

Det va kul:)

Vi köpte smycken av en tjej :)

Jag köpte ett berlock armband :)

Tänkte ge det i julklapp men jag ångrade mej när jag såg det i värkligheten:)

Det va fett fint... Ska ha på mej det på onsdag i skolan :)

Om ni vill kan ni få se sen... (Jag kan lägga upp bild om ni vill :)

Imorgon ska jag va med Elin Skogman och Vendela igen :) Det ska bli kul :)

Vi ska dra till pulkabacken och åka pulka tängte vi om inte snön är borta OFC ;DD

Men nu måste jag dra... Ska skriva dagbok sen kolla på film och sova

(Får inte va på nedervårningen för mamma:/)

Men skriver mer imorgon

Puzz älskar er

//     

Av Elise East - 3 december 2011 11:03

Vet att jag är sen men jag har varit sjuk;/

pallade nt skriva :/ Men nu skriver JAG :D

hehe

Jag vet inte vad jag ska skriva mer...

Skriver mer när jag kommit på det<33

Puzz

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards