Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Elise East - 9 januari 2012 17:03

Idag vaknade jag av att mormor väkte mej :)

Somnade inte förns sent pga vendela ville att jag skulle va vaken sent ;P

Men jag ska lägga mej tidigt ikväll

I skolan så hade vi vanliga lektioner

De va ganska kul!

Tina e i tailand så vi får vikarie i matte och NO ...

Sen har vi fått en ny idrottslärare :)

Hon heter Sanna... Mins inte efternamnet ;P

Sen efter skolan gick jag hem... Mamma va nt hemma... Hon och Vendela va och vägde max... Kul :D

Sen när hon kom hem typ nyss så frågade jag om jag fick va med ELINUNDERBARASTESKOGMAN<3333333

Så jag måste gå nu... Men skriver mer innan jag ska sova <3

PUZZZZ <333333333333

//

   

Bilder på max,mamma och Vendela :D

   Min underbara mamma :) Kan man bli underbarare? :D <3

  Min älskade syrra VENDELA :D Älskar dej gmn <3 :)

  Min älskade MAX!!!!!!!

Älskar dej min gullunge :)





Hare gött <333333

Av Elise East - 9 januari 2012 02:08

Tidigare idag va vi hemma... De va kul!Jag sov i Vendelas rum natten innan denna;)Vi kollade på vintergatan tills vi somnade!;3Vendela somnade först tror jag :DMen aka... Ny behöver vi inte skriva mer om deSenare på dan pratade mamma med morfarI telefonen... Dom snackade i en halvtimme såMamma hann inte göra de hon skulle... :(Stackars mamma<333Men senare vart allt bra tillslut:DMamma gjorde klart de mesta hon behövde sen Hjälpte jag henne med maten så den blev klarFort... Efter ett tag fick jag sitta vid datan och göra Ett kort inlägg:) och spela ett spel! För sen skulle vi ätaVi åt potatis och purjolök soppa:D med ägg och lökmackaDe va jättegött :DEfter det åkte jag till ElinUnderbaraSkogman och hämtade VendelaFör hon va med Elin ett tag innan hon och jag skulle tillMormor och morfar och sova där... :DSå nu ligger jag mitt på natten och bloggar och ska spela spelOch Vendela vill sova före mej för annars kan hon inte sovaSå jag måste va vaken tills hon somnar :OJag e jättetrött men jag ska försöka hålla mej vaken tills honHar somnat:)Om ni undrar så skriver jag från Vendelas iphone4Men ni får sova så gött... Så skriver jag igen efter skolan :)PUZZ<33333333333333// BUBBLAN<333 :D

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards