Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Elise East - 23 januari 2012 22:27

Jag e sá ledsen!

Jag har inte bloggat sen i torsdags förra veckan!

Men jag lovar att ta igen de :)

Kanske nán gáng under nästa vecka kommer ni fá mitt första video inlägg :D

Hoppas ni kommer gilla de :) ( E lite spännd ;) Nää dáe... De  jag inte.. men jag hoppas att de blir bra :)

Sen e de vell inge speciellt lr sá <3

Skolan nu... E lite förkyld fortfarande men jag e frisk sá jag kan gá i skolan iaf :D

Jag hade infliänsan "/

Jag behöver er bloggläsares HJÄLP!!!!!

Jag ska färga háret men jag vet inte vilken färg jag skulle passa i men jag hoppas att ni kan hjälpa mej :D

Pá fredag ellr pá lördag e de klart om jag fár min älskade mobil som jag la upp en bild pá pá facebook :)

Kommer bild i slutet av detta inlägg :) 

Jennica och vendela har färgat háret!

Vendela färgad svartbrun och jennica röd XD

Dom passar i de... C:

Alex har klippt háret...

Men de bryr jag mej inte om! ;)

Men nu kan jag inte skriva mer... PGA jennica ska sitta och snacka pá SKYPE!!!!!!!!

Önska att jag kunde blogga mer... Men de fár bli imorrn <33333333

Kommer sakna er <3

PUZZ OCH KRAAAM :D

// 



Min älskade mobil :D <3 (Som jag kanske kommer fá :D)


LOVE IT <333 :D

Kram pá er <3   

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards