Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under januari 2012

Av Elise East - 15 januari 2012 18:19

Nu sitter jag och äter BEN OCH JERRY´S Så GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!!

E inne på facebook med... Såklart :D

Dunkar Mange Bjuder i hörlurarna...

Bättre låt finns ju inta :D

Men nu ska jennica sitta så jag skriver mer imorrn <33 PUZZ!!!!!!!! <333333

Av Elise East - 15 januari 2012 16:01

Nu har jag duschat :)

De va skönt... För jag frös as mkt men när jag hade duschat va jag varm igen :D

Snart ska jag kanske hjälpa mamma med maten... De blir våfflor idag... GÖTT!

Har fixat en blogg på devote :)

Kul... Ska kolla runt där typ nu...

Men jag skriver senare ikväll :)

PUZZ!!!!!! <3333333333 

Av Elise East - 15 januari 2012 14:41

Idag än så länge har jag inte gjort så mkt...

Mäst suttit vid datan och chillat   

Jag mår fortfarande ganska illa så jag tror inte jag ska gå imorrn men man vet aldrig hur jag mår då :D

Nu sitter jag och äter kräm för Jennica sa att de va bra för magen :)

Hoppas de hjälper! XD

Igår pratade jag ,mamma,vendela,jennica,alex och Max med Marcus på skype :)

De va kul... Jag fattade de meste men endel va svåra att förstå för marcus skulle prata svenska ;D

De va fett kul :) <3

Har fixat en ny header som ni ser.. De va jennica som fixade den åt mej <33

Tack Bästa syrran <333333333

De små snöar ute just nue :)... Kul men kallt   

Jag har bytt profilbild på facebook nu :)

 SNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!! <333333

Den gjorde jennica till mej med :)

Men nu ska jag duscha av mitt hår...

Så jag skriver snart igen :)

Puzz <33

Hare så gött...

Och glöm inte Frågestunden :)

Puzzzzzzzz <3333333333
//

   

Av Elise East - 14 januari 2012 19:42

Tänkte ha frågestund nu...Hoppas ni frågar fler frågor nu än ni gjort förut för då har jag inte fått nåfrågor alls :/                                                                     Så jag blir glad om jag får frågor :)   

Av Elise East - 14 januari 2012 16:26

Idag har jag vart hemma.... de e jue lördag! men ändå:)

Jag e sjuk och jag mår inge bra... Jag har ont i magen och ryggen och huvudet och halsen :/

jah hoppas att jag blir frisk snart för jag pallar inte va sjuk... men jag kan jue intebstemma över om jag ska va sjuk eller inte... :/

mormor och morfar kom över nu på eftermiddagen och hälsade på och tog en promenar med max i vagnen... mamma följde såklart med också :)

Sen hade mormor med sej en blåbärsårta men jag åt inte så mkt av den för jag mådde illa.... Hade ont i magen dåe :/

Sitter vid datan och lyssnar på mange bjuder :)


Äger sönder asså :D

Men nu ska jag logga ut för jag ska gå och vila lite för jag  har ont i magen...

Puzz <333333333

Älskar er... Ni får hare så gött :D

//

 

Av Elise East - 12 januari 2012 20:47

Idag har jag varit i skolan...

De va kul :D

Tiden gick fort och sen va de bara att gå hem!

Jag satt vid datan ett tag... Sen va jag med ElinSniiiiiigasteSkogman :)

De va superkul!

Vi va med Vendela och Jennica ett tag då med...

Men sen så gick dom :)

Jag och ElinSniiiiiigasteSkogman tog ett kort på gosedjur och la ut på facebook och taggade :)

De va superkul!

Sen så efter ett tag så skulle ElinSniiiiiigasteSkogman hem... och då blev de ganska tråkigt igen... Men aja!

Kan jueh va med henne nån annan dag :D

När hon hade åkt så satte jag mej vid datan ett tag till... Sen va maten klar och då skulle vi äta!

Vi åt tonfisksallad :D

De va gött <33

Efter maten satt jag en kort stund och pratade med mamma och efter det hjälpte jennica mej med att fixa ett eget loggin till datan :)

Men ni ska mamma sitta och snacka i skype med Marcus (hennes kille...)

Och jag ska sova :)

Så jag skriver imorgon innan jag går till skolan :D

Hare gött sötnosarna :D <33

Puzz <33333333333333

//

 

Av Elise East - 11 januari 2012 18:19

Idag har jag varit i skolan... vi slutade 15:35... :O Jag höll på att somna på NO:n

Efter de hade vi Tyska :)

Det va kul!.

Sen fick jag gå hem...

Men nu ska jag va me en kompis... :)

Puzz... Skriver mer sen :D

//

 

Av Elise East - 9 januari 2012 17:03

Idag vaknade jag av att mormor väkte mej :)

Somnade inte förns sent pga vendela ville att jag skulle va vaken sent ;P

Men jag ska lägga mej tidigt ikväll

I skolan så hade vi vanliga lektioner

De va ganska kul!

Tina e i tailand så vi får vikarie i matte och NO ...

Sen har vi fått en ny idrottslärare :)

Hon heter Sanna... Mins inte efternamnet ;P

Sen efter skolan gick jag hem... Mamma va nt hemma... Hon och Vendela va och vägde max... Kul :D

Sen när hon kom hem typ nyss så frågade jag om jag fick va med ELINUNDERBARASTESKOGMAN<3333333

Så jag måste gå nu... Men skriver mer innan jag ska sova <3

PUZZZZ <333333333333

//

   

Bilder på max,mamma och Vendela :D

   Min underbara mamma :) Kan man bli underbarare? :D <3

  Min älskade syrra VENDELA :D Älskar dej gmn <3 :)

  Min älskade MAX!!!!!!!

Älskar dej min gullunge :)





Hare gött <333333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards