Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under januari 2012

Av Elise East - 9 januari 2012 02:08

Tidigare idag va vi hemma... De va kul!Jag sov i Vendelas rum natten innan denna;)Vi kollade på vintergatan tills vi somnade!;3Vendela somnade först tror jag :DMen aka... Ny behöver vi inte skriva mer om deSenare på dan pratade mamma med morfarI telefonen... Dom snackade i en halvtimme såMamma hann inte göra de hon skulle... :(Stackars mamma<333Men senare vart allt bra tillslut:DMamma gjorde klart de mesta hon behövde sen Hjälpte jag henne med maten så den blev klarFort... Efter ett tag fick jag sitta vid datan och göra Ett kort inlägg:) och spela ett spel! För sen skulle vi ätaVi åt potatis och purjolök soppa:D med ägg och lökmackaDe va jättegött :DEfter det åkte jag till ElinUnderbaraSkogman och hämtade VendelaFör hon va med Elin ett tag innan hon och jag skulle tillMormor och morfar och sova där... :DSå nu ligger jag mitt på natten och bloggar och ska spela spelOch Vendela vill sova före mej för annars kan hon inte sovaSå jag måste va vaken tills hon somnar :OJag e jättetrött men jag ska försöka hålla mej vaken tills honHar somnat:)Om ni undrar så skriver jag från Vendelas iphone4Men ni får sova så gött... Så skriver jag igen efter skolan :)PUZZ<33333333333333// BUBBLAN<333 :D

Av Elise East - 8 januari 2012 18:52

Idag har jag vart hemma och fixat min väska för jag ska sova hos mormor och morfar dagen innan skolan :)

\Det ska blikul... Vendela ska ocksá sova där :)

Men detta blir troligt vis de sissta innlägget för idag... Men jag bloggar imorgon efter skolan :)

Mn nu ska jag spela spel:)

Det blir kort idag men jag ska skriva en ordentlig beskrivning om skoldagen imorgon :D

Hare gätt <333333333

//

 

Älskar er :)

Av Elise East - 7 januari 2012 23:44

idag har jag varit hemma...

de va ganska kul... mamma,vendela,max och alex gick till affären.

Jennica och jag va hemma:)

vi plockade lite i vára rum och tog ner  disken frán

överváningen:)

De va ganska kul...

Jag och jennica kollade pá gladiator en bit... de va kul. Den filmen e bra... vi kollade pá den i skolan:)

Mamma köpte POLLY!!!!! in my heart :DDDDD <333

Sáááá gött :D

Sitter och äter de nue...

Men nu ska jag spela spel :)

Hare gött <33 PUZZZZZZZ!!!!!

//

 

Av Elise East - 6 januari 2012 01:45

Ville bara säga att jag ska göra en ny blogg men jag kommer ha denna kvar!

Den andra e lite speciell :D

Hare gött <333

Av Elise East - 5 januari 2012 23:30

Idag har jag suttit vid datan mest...

Det har vart kul :)

Snackat me Elin skogman och Felicia miettinen   

Det va så kul :)

http://video.se.msn.com/watch/video/katt-mastare-pa-ipadspel/1jjn7me07?cpkey=7905de0e-2b8a-41bb-8aa6-0deeed87233b%7c%7c%7c%7c

Kolla den videon :)

Så gullig katt <33

Men imorgon ska jag va me Elin Skogman!

De ska bli så kul :)

Vi ska dra te ica och köpa Polly...

  GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!! <33333333

Sen ska vi göra nått mer... vi vet inte än men kommer säkert på...

Men nu ska mamma sitta vid datan...

Puzz älskar er <33

Hare GÖÖÖÖÖTT som POLLY <33 in my heart   

//

 

Av Elise East - 5 januari 2012 00:10

Jag vet att jag inte skrev igår men de va för att jag sov över hos FeliciaBästaMiettinen <33

De va superkul :)

Jag färgade hennes hår det va SUPERKUL :)

Bild kommer <33

Åt mackaronesallad idag :D De e gött :)

Man tröttnar ALDRIG på de :)

Men jag vet inte vad jag ska skriva mer <33

Hare görr... Älskar er <3

//

 

Bild på felicias hår :)

  Fint va...

( Tog miniatyr för annars va den asstor :)

Av Elise East - 3 januari 2012 14:59

Idag har jag inte gjort så mkt...

Ska va med FeliciaBästaMiettinen snart :)

Hon e påväg...

Jag ska sminka mej,klä på mej och fixa håret... Och hon kommer om ca 15-20 minuter :)

Så jag måste skynda mej<33

Men jag skriver mer ikväll<333

Puzz älskar er <33

//

 

En urgullig bild på maxen :D

  Stackars lilla maxen... Han e sjuk... Men mamma va hos doktorn och kollade vad de va och då sa

han att det va nått överkomligt...(Menas att det kommer gå över) Hehe :)

Hare gött..

PUZZ  

Av Elise East - 3 januari 2012 03:32

Lite sent jag vet... Men kan nt sova men ska försöka nue ;3

Hejdå...

(imorgon ska jag in och rätta någta felstavade blogginlägg <3333

PUZZ ;3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards