Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Elise East - 4 februari 2012 21:44

Nu har vi precis kollat klart på Melodifestivalen :D

Jag röstade på loreen :)

Hon va asbra...

Mamma ska sitta om 10 minuter så jag hinner inte skriva mer nue... 

KRAAAM på er <3 :)

Av Elise East - 4 februari 2012 13:40

Jag gör inget speciellt just nue... men jag vet inte heller vad jag ska göra :/

Jag mamma vendela max och alex ska till affären senare idag :)

Ska köpa påtankning till mobben!

Då kan jag messa med mina vänner med min älsklings gröna mobil :D

Jag mailade med hon som vi köpte mobilen av för jag kunde inte ta hem spel... men nu kan jag de :D

Jag vet faktist inte vad jag ska skriva om... Men nu ska jag fixa mej så jag skriver efter affären lr tidigare :) <3

KRAM

Av Elise East - 4 februari 2012 11:39

Idag har jag inte gjort så mkt... vill va med nån men jag vet inte vem...

Jag vill dra till gymmet men jag vill inte dra dit själv...

Men om nån vill följa med så e de bara att säga till :D

Jag ska filma på gymmet... om jag drar dit... men jag tror inte de... 

Men aja... vet inte vad jag ska göra idag  annars! men jag tror att jag ska städa mitt rum idag :D

jag på grötlunchen :D <3

Aja... vet att idag när jag skriver hänger inte allt ihop... men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ;)

Men nu ska jag göra nått dom jag inte vet vad de e ;D

Hare GÖTT så ses vi snart igen :D <33333

PUZZ

//


Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards