Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Elise East - 8 februari 2012 23:20

Idag har det vari en underbar dag :)

De e min födelsedag <333

Jag fyller 14 år och jag e superglad :)

Idag va jag i skolan som vanligt... de va kl... Efter de så kom mamma till skolan och vi gick ner te affären för att handla saker te tårtan sen tog de ättelång tid att köpa de och så skulle vi ha några fler saker... Men efer de så skulle vi gå hem för att fixa iordning allt... Men mormor och morfar kom efter bara en liten stund efter att vi hade kommit hem så vi han inte fixa maten som vi skulle äta... De va piroger ;) (stavningen) sen skulle vi såklart äta årta... Ska lägga upp bild senare så då skriver jag om vad de va i tårtan :)

Så åt vi bullar och kakor med !!...

Så GÖTT :)

Innan vi åt så öppnade jag paket....

Av mamma fick jag tre navelsmycken... (kommer bild)

Av morfar fick jag nya hörlurar och ett iphone skal :D

Av mormor fick jag tights, skriv block, en klister bok, klistermärken och en underbart fin bok :)

Av Alex fick jag en gosse nalle

och av Vendela fick jag tre chokladkakor :D

bästa dagen ever <3333333

Men de e sent nu och jag ska sova <333333

Kram på er älsklingar :D

Hare GÖTT :DDDD

//

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards