Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under februari 2012

Av Elise East - 18 februari 2012 21:30

Hejsan igen...

De blir kort för att ALEX :@ Ska sitta... :'<... Vill ju blogga massor nue:/

Men aja... sånt  e livet ;)

Vi kollade på melodifestivalen nyss... De va kul och bra fast de dåliga va att Mattias Andreasson inte gick vidare...

Men aja... Längtar te andra chansen för då e Sean Banan med och sjunger... Längtar också te finalen för då e Ulrik med :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅ... Längtar så mkt efter de :)

Men nu ska jag nog dra mej till sängs så skriver jag mer imorrn <333

Hare GÖTT mina ÄLSKLINGAR :) <33333333333

PUZZ

Av Elise East - 18 februari 2012 16:40

Va nyss ute me Alex på gården och jag skulpterade ett partyglas (Om man säger så ;)

Lite fail bild... Men ska ta en ny snart... Kameran behöver ladda ;)

Men nu e jag inne i värmen och har en liten sötnos i famnen (Max) <333 

Snart e de melodifestivalen :D JIPPI!! Längtar Hehe...

Ska kolla dåe:)

Men nu ska jag nog ta en dusch :)

Hare GÖTT <333

KRAAAAAAAM

Av Elise East - 18 februari 2012 13:35

Idag har jag bara slappat och inte gjort så mkt ;)

Jag har märkt att jag gillar One Direction mkt ...

Speciellt Harry Styles <3

Han e så himmla GULLIG <333333

Kolla bara :D

Kan man va sötare ;)

Lyssnar på "What make you beautiful"... Den ÄGER...( Vet aqtt jag skrev de igår ;)

Men annars hare nt hänt så mkt.

Vill hitta på nått men vet nt vad!...

Tänker...Tänker Hehe

Vet nt vad jag ska skriva hehe.. Men när jag kommer på nått så skriver jag igen :D

Tror att jag ska gå ut en stund nue :)

I SNÖN :D Älskar snö Hehe :)

Hare GÖTT så ses vi snart igen :) <3333

KRAAAAAM <3333

//

 

Av Elise East - 17 februari 2012 21:53

Nu ska jag gå och försöka sova lite... Skriver imorrn igen :D <333

PUZZ PÅ ER :D

Av Elise East - 17 februari 2012 17:23

Nu har vi precis kollat på Wild Kids :D

De e as bra...

Nu e de "På spåret" på kanal 1

Längtar te imorrn för då e de Melodifestivalen :D

Ska bli så HIMMLA kul :D

Mamma kom typ nyss hem från affären... Idag blire att äta nudlar (Mammas special) De e Nidlar, Wockgrönsaker m.m

Nu sitter jag och lyssnar på One Direction

Dom ÄGER :D <33333

Men nu ska jag nog chilla lite :)

Skriver mer snart :)

KRAAAAAAM <3333333

//

 

Av Elise East - 17 februari 2012 13:51

Idag e de FREDAG! JIPPI!!!!!:D

De gick bra på Engelskan idag...Jag och ElinSötaSkogman jobbat tesammans...

Efter Engelskan va de lunch... Spagetti och köttfärsås (MUMS)

Men min köttfärs va stack... Hatar att skolans mat e så stark... dom borde göra den mildare för tänk på dom som inte tål stack mat...

Då kan dom inteäta i skolan... Strackars dom! <33

Men efter matan så hade vi Träsjöjd... Jag satt och funderade nästan halva lektionen på vad jag skulle gö men sen kom jag på att jag ville göra en skål som e formad som ett   :)

Sen fick vi entligen gå hem.

Och nu sitter jag hemma och har inte nått att göra ;P

 Fixade hårförlängning igår...

Såhär såg de ut...

Lite sne bild bara Haha :D

Men nu ska jag hitta på nått för jag har ganska tråkigt just nue :)

Hare GÖTT!!!!!!! så skriver jag snart igen :)

KRAAAAAAAM <3333333333

Av Elise East - 16 februari 2012 21:01

Vet inte vad jag ska skriva men jag bara skriver för jag har inte nått att göra just nu...

Men jag hoppas att jag kommer på nått snart :)

Hera GÖTT <333333

Av Elise East - 16 februari 2012 20:02

Nu har jag precis ätit klart :)

De va fiskpinnar med potatis... MUMS <33333

Jag och Elin måste göra en läxa till Engelskan imorrn men jag vet inte om de går så bra just nu gör elin e inte inne... 

Men då får man väll dra extra tidigt till skolan för att fixa de :D

Den 20:onde ska jag, mamma, Vendela, Jennica, Max och alex dra till stan och shoppa lite...

Ska köpa kläder och lite smink med hoppas jag :D

Men nu ska jag kolla lite på TV och sen ska mamma hjälpa mej att fixa min mobbe!

Hare GÖTT alla :D <33

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards