Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Elise East - 2 mars 2012 21:33

Idag hare vart en slappdag...

Vi har suttit vid datan m.m

Vi har städat och fixat... bäddat om sängarna, damsugat, diskat, m.m

Och nu på kvällen ska vi alla 6 ha en myskväll med film, ansiktsmaskar och bara njuta :)

De ska bli superkul :)

Ulrika har nästan somnat ser de ut som ;) <33

Vi ska kolla på en film som heter "treasure buddies":)

Den värkar bra... och de ska bli kul att kolla på den för jag har sätt alla andra "buddies" filmer tidigare... Utom denna...


Du känner man värklgen att våren e påväg...

Blommorna växer upp, De e varmt ute, Snön e borta osv :)

De har varit en lång men endå kort vinter... För jag tycker att de har gått fort men endå långsamt... Jag menar...

De e redan mars... Så KUL :D

Men nu ska vi kolla på film och mysa... så jag skriver mer imorrn :)

Såklart innan vi drar te Emilie och dom i Udevalla :)

Skriver mer om de imorrn :) <333

Hare GÖTT... Godnatt <3333 :D

KRAAAAAM <3 :D

//

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards