Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Hejsan bloggen :) <3

Av Elise East - 15 mars 2012 21:09

Idag har jag vart med om nått som jag ALDRIG trodde skulle hända...

Jag red på en häst idag :D

Jag ska börja ride med Ina och kanske Linda :)

De ska bli SUPERKUL!! :DDDD

Jag fick rida Sune.... Han va supersnäll...

Jag va hyperrädd först... och jag trodde att jag skulle DÖÖÖÖÖ...

en jag klarade mej ganska bra kan man säga :)

Idag när vi hade Musik så va de 4 stycken i klassen som förstörde hela lektionen...

Vi hade en kille som heter Erik som skulle prova att leda en lektion... De skulle bli kul och se vad han tyckte att vi skulle göra...

Men då såklart så förstördes HELA lektionen! :@

Sen på matten så tog Tina upp att man nt ska mobba andra för deras utseenden lr annat...

Jag har varit med om att många har sagt att de luktar katt kiss bara för att vi har haf många katter... Jag menar vrf just jag?

Vad har jag och alla andra som blir utsatta för detta gjort för nått? <33

Tycker synd om dom...

Jag skulle vilja göra så att all mobbning i världen bara va som bortblåst och att dom som mördar tänker till innan ett mord innträffa! <33

Jag skulle vilja fixa världen mkt bättre ok jag kunde... Men nu lycks jag nt så bra tror jag...

Jag vågar nt äns säga hur mkt jag gillar en viss person! Han e så himmka gullig och jag önska att han va min!

Älskar han så J*VLA mkt... och jag vill att han ska veta om de men jag vet nt vad jag ska göra!

Vill att de ska va bra mellan oss...

Men de jag e rädd för e att han ska skratta år mej om jag säger de,lr att han nt vill va min vän mer lr att han säger te alla och dom skrattar åt mej för att jag värkligen gillar han... Men de kan jag nt rå för...

För han e så otroligt underbart SÖÖÖT <33333

Men nu ska jag gå på toa sen ska jag nog kolla på lite film... och jag har tur... för jag och Elin e redan klara med våran läxa :)

Men hare så GÖTT så skriver jag igen imorrn :)

KRAAAAAAM <3333333

//

  


 En fråga bara... Sklle min kompis GabriellaSötaLaurin passa bra i rosa hår? :)

Kommentera svaret om i vill ;) <33

Älskar er !!!! <33

 
 
hgzzfj

hgzzfj

16 mars 2012 20:11

men förut så luktade du ju katt piss

http://jxhk

Elise East

17 mars 2012 09:13

aa... jo visst!
De e ju sant också!
bara för att jag har katter hemma så kan man nt bara säga så... Då e man ju helt STÖÖÖÖÖÖRD!!!!!!

 
hgzzfj

hgzzfj

20 mars 2012 07:16

jag vet men jag menar att det kan vara en anledning men jag tyker att du ska skita på dom (menar strunta i dom) för jag vet att du är super snäll tjej

http://kv,

Elise East

21 mars 2012 21:55

Tack för tipset :)
Och du värkar supersnäll :)

 
Ingen bild

misse

1 april 2012 19:50

Heej, jag känner en kille i min skola som luktar katt piss och alla mobbar och inte bryr sig om honom, men de är ju de dom har många katter och dom har många hundar. Men man ska väl inte låta katterna och hundarna pissa på golvet och överallt i huset/lägenheten ?
De är ju så dom gör så de är oxå STÖÖÖÖRT :s
Vet inte vrf jag skrev så här men.... Hejdå puss puss :* ^^

Elise East

3 april 2012 13:36

Förstår... Men vi har bara tre katter nu fast vi har haft över 20st om man räknar med alla ;)
Men dom kissar nt på golvet... (dom tre vi har)
Hehe jag tyckte att de du skrev hjälpte :)^^

 
Ingen bild

Misse

3 april 2012 15:04

Aa jag mena ju inte att dina katter kissar på golvet utan hans, men okej :)
Varsegod då x) ^^ heh...

Elise East

4 april 2012 00:48

Okej ;)
Hehe tack :)
Men den där killen... Menade du att folk mobbade han typ ?
Lr att dom nt brydde sej om de?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards