Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under mars 2012

Av Elise East - 13 mars 2012 14:13

Idag har jag vart hemma från skolan...

De har vart sådär...

Har haft ont i magen och halsen hela dagen...

Jag pratade med ina nyss :)

Hon e  själv... För jag e hemma, Elin e hemma och Gabriella e hemma så hon har ingen att va med :/

Stackars ina <3

Men jag hoppas att hon hittar på nått att göra iaf (Y)

Men nu ska jag snacka med ElinBästaSkogman på Skype... Så jag skriver senare igen :) <3

Hare GÖTT <3

KRAAAAAM <3333333333

//

 

Av Elise East - 12 mars 2012 21:40

Just nu sitter jag och kollar på olika videos på youtube :)

De e kul...

Jag ville skriva en sissta gång ikväll innan jag går och lägger mej :)

Jag kanske stannar hemma från skolan imorrn... Men vi får se hur jag mår då :)

Vi börjar 09:00 imorrn... En halvtimme senare för Rickard min SO lärare skulle bort lr vad de va xD

Men nu ska jag gå och lägga mej... Skriver imorrn :) <3333

Hare GÖTT <33333333333333

KRAAAAAAAM! :)

Av Elise East - 12 mars 2012 18:28

Idag har jag vart hemma från skolan... Jag hade SJUKT ont i bagen imorrse... 

Jag har mest legat i sängen och kollat på film :)

Jag har nt orkat göra så mkt idag...

Senare idag så gick jag ner och bakade trolldeg :)

Jag har gjort saker... nt så många men de e fina saker tycker jag :)

Ni kommer få se dom på bild senare... Dom e i ugnen nu... Dom ska va där i 2 timmar :O (Gäsp)

Men de ska någ gå bra :)

Men nu ska jag kolla te Degen i ugnen :)

Så jag skriver snart igen <33

Hare GÖTT! :) <3333

KRAAAAM :)

//

 

Av Elise East - 9 mars 2012 22:33

Jag vill hälst t prata om att jag nt har skrivit på nästan 4 dagar... För jag har ingen aning om hur mkt jag ska säga förlåt! <33

jag skulle ha bloggat alla dagar men jag har bara sjutit och sjutit på de sen har de blivit sena dagar och massa... Men jag hoppas att ni förlåter mej! <33

Just nu sitter jag i soffan nere i vardagsrummet och äter maltesers.. (JOMM!! :)

Och så lyssnar jag på loreen "Euphoria" :)

Och såklars så e jag inne på Facebook :)

Men nu ska jag hämta mitt tecka och mysa te en film te klocka 00:00 här nere sen ska jag gå upp och göra nått :) <3

Hare GÖTT <333333333

 KRAAAAAAAAAM

//

 


  Ja g :)


  Detta va min bästa vän... Men jag hittade LindaUnderbaraseJohansson så jag e nt bästis med henne längre ;) <33


Av Elise East - 5 mars 2012 22:03

Hejsan bloggen... Jag e så ledsen att jag nt bloggade tidigare... Men jag ville kolla på ett program på tv och så rann tiden iväg:/

Så de blev senare och senare... :(

Men jag lovar att om jag hinner imorrn s ska jag blogga på morgonen :)

Min vägg e FÖRSTÖRD :'''''''''''''''(

Morfar målade den under sportlovet och så tapetserade han den...

Men når färgen på en vägg hade torkat (han har bara målat en än så länge) så blev den sträv, Så nu när jag bäddar sängen så skrapar jag upp fingret/handen hela tiden :(

Vrf just jag?... Vrf ka jag ha otur? :(

Vill ha tur nån gång... Speciellt när de gäller MANGO!... Om han bara viste att de va jag som gillade han... Men jag vågar nt ta första steget... Jag e för feg :( <33Ska tänka på nåtgt annat nu medans jag kollar på en film och ska sova :) <3

Hare GÖTT så skriver jag mer imorrn :) <3333

KRAAAAAAAAM <33333

//

 

Av Elise East - 4 mars 2012 10:03

Just nu sitter jag och äter min sista frukost i stenungsund/Götegorg :(

De e tråkigt... Men vi kommer jueh hit flera gånger... Men de jobbiga med att åka hem te hallsta e att man måste säga "HEJDÅ"

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :(

Jag vet nt vad jag ska skriva mer... De står still i huvet! ;)

Men jag vill skriva mkt mer denna gång för jag kommer nt skriva förns efter 17:00 lr nått för vi ska jueh åka tåg i 4 timmar och sen ett annat tåg i en kvart :/ men jag skriver när jag kommer hen igen :)

Hare GÖTT <3

Så ses vi :)

KRAAAAAAAAAAM <3333333

//

 

Av Elise East - 3 mars 2012 23:03

just nu sitter jag i köket i stenungsund med en handuk på huvudet... :)

Jag har färgat håret idag :)

Tror att de va kastaniebrun... lr nått sånt <33

Men nu ska jag nog sova för jag e så himmla trött :)

Skriver imorrgonbitti om jag hinner :) <3

Hare GÖTT <3

KRAAAAAAAAAM <33333


Av Elise East - 3 mars 2012 10:23

Nu på morgonen/början på dagen så ar de nt hänt så värst mkt....

Vi har fixat oss för vi ska te Emilie  och dom andra i uddervalla och hälsa på över dagen :)

De ska bli riktigt kul att komma dit...

Första gången jag e i uddervalla :)

Men nu ska jag sminka mej... Skriver mer ikväll... Då e de sista natten jag sover hos pappa och ulrika :(

Men hare GÖTT nu.... Te ikväll :) <333333

KRAAAAAAAAAAAAM

//

   hihi :)

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards