Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Elise East - 11 juni 2012 21:28

Idag har jag vart med Elin :)

Vi har haft de superkul... Först va vi ner te ica och handlade dricka... Sen åkte vo te lekparken vid mej och så stannade vi där ett väldigt långt tag, Tills Elin och jag behövde ladda våra mobiler, Då åkte vi hem te mej och laddade dom... Medans de gick vi ner te den lilla lekparken vid mej :)

Sen pratade vi om att de skulle vara skönt att bada och Elin har sin pool uppsatt så då åkte vi hem te henne och badade :D

Oj va kompliseratt och jag känner mej tråkig igen :P

Men aja, De e tydligen jag :D Hehe <33

Idag i skolan så bakade jag, Elin och Gabriella blåbärssockerkaka ... De va lite jobbigt i början för Gabbi ville nt dela med sej men i slutet av dagen så delade hon med sej iaf och desutom fick jag två påsar blåbärsmuffins av Jill och Sofie :) Tack så mkt för de och dom va supergoda  


Idag te mat så åt vi "willemat" (potatisbillar).

Jag e galen i hans videos på youtube och han va söt när han va 14 år tkr jag :)

Men aja :)

Måste logga nu för Jennica ska sitta en stund :)

Ses och Höres så snart som möjligt :) <33

Hare GÖTT! <33

KRAAAAAAAAAAAM <333333

//


    JAG :P

Hehe jag har liv :P Aja Hare GÖTT <3333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards