Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Elise East - 23 juni 2012 18:40

Hejsan allihopa :P

Idag har vi mest vart hemma... (hos pappa och ulrika :) <33)

Vi ska vara här i ca en vecka te... Hoppas att denna vecka går sakta men att vi har kul med :)

Förra veckan va de en dag som gick supersakta... Jag trodde att klockan va ca 19:00 men då va klockan 15:00 hihi

Gud va tråkiga inlägg jag gör igentligen... Jag vet nt vrf men de bara känns så :P

Jag ÄLSKAR instagram... Vet nt vrf men de e kul att lägga upp bilder och så... Jag skaffade de förra veckan och jag e redan nörd :P

(Följ gärna mej... EliseOst) :)

Just nu sitter jag vis ulrika och dricker lite läsk, lyssnar på musik och bloggar såklart :)


Förut va ju jag och mamma hos läkaren och dom sa att vi skulle åka in te v-ås och röntga min handled... efter vi hade gjort de så väntade vi på att läkarna skulle ringa... i över 1 månad... Sen ringde mamma och frågade och då fick vi en ny tid... Läkarna sa att jag kunde ha en infektion i handleden... Så jag fick tabletter mot de... och jag börjar tro att de nt e infektion för de hjälpte lite i början men sedn slutede de efter jag hade tagit de ga 4-5 dagar... SEGT!

(läkarna sa att röntgen bilderba nt visade nått...)

Men aja... Fi får väll se hur de ser ut senare :P <33


Jag säger ju att jag e TRÅKIG! världens längsta förklaring för att bäretta att jag kunde ha en infektion i handleden och att jag fick tabletter mot de... Aja sån e tydligen jag :P <33


Rebecca och Bertil e hos oss :) Jippi! Dom har vart de ett tag nu och de e super kul :) Fast dom ska åka hem imorrn lr på måndag för rebecca börjar jobba på onsdag :/ <33

Aja... Kommer ju träffa dom mera senare :P <33


De e nt lång tid kvar te vi ska te TURKIET! :D

Längtar ihjäl mej!

De ska bli superkul och då e de första gången jag flyger och e i en del av ett land som nt ligger i Europa :)

KUUUUUL! <33


Vad ska jag skriva mer?... :P

Joo jag har en ny favorit låt...

håll med om att den e bra :P

Vet nt vad jag ska skriva mer... Så jag skriver mer senare :P

Hare GÖTT!! :)

KRAAAAAAAAAAAAAAM <3333333333

//

 


 Jag :D (har inge liv :) )


  Snacka om fin bild :P <3333333

Aja hare GÖTT så höres vi <33

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards