Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under juni 2012

Av Elise East - 4 juni 2012 21:23

Idag har jag vart med Elin som jag skrev :P

De va kul... Vi va vid lilla lekparken med vendela och fotade :)

Sen skulle Elin hem för hon skulle äta... 

Hon skulle äta grillat... Så hon åkte på dirren Hihi :)

Liv jag har :D

Jag älskar smilisar så ni vet... De e drf jag dampar med dom :P

Aja strunt i de :)

Men ska sluta nu... För jennica ska sitta och jag ska gå upp i mitt rum :)

Men ni får Hare GÖTT så skriver jag mer imorrn :D <333

KRAAAAAAAAAAAM <3333333333333

//

 

Av Elise East - 4 juni 2012 18:18

Idag har jag vart i skolan såklart :P

De va superkul... De e ju "tema vecka" nu och jag har lindbobageriet som jag skrev igår... Idag bakade vi muffins och så fick vi lära oss hur man räknade ur hur mkt en viss del av alla ingredienserna kosstade... De va tråkigt men att baka va kul :)

Imorrn ska vi baka Vitt matbröd... Jag, gabbi och Elin e i en grupp och vi ska baka "Gifflar"...

De blir nog bra :)

Nu e jag med Elin... Hon och vendela e ute nån stans och hittar på nått medans jag bloggar :P

Hihi...

Men ska dra ut nu och hitta på nått :)

Kanske dra te lekparken och bara sitta där ;) Haha nää jag skojja... Men jag vet faktist nt :)

Fotta lite med vendelas kamera och typ de :)

Men skriver senare kanske efter lunchen :)

Hare GÖTT!!!!!!

Älskar ER!!!

KRAAAAAAAAM <33333333333333

//

 

Av Elise East - 3 juni 2012 21:50

Just nu sitter jag vid datan... Hinner bara blogga fort för mamma ska sitta snart och prata med marcus i skype... Men aja... :)

Idag har jag vart med LindaBästaJohansson :D <3333333

De va askul... Jennica va med ElinSnällasteSkogman :)

Dom va i mitt rum ett tag för Elin tyckte att de va tråkigt i jennicas rum :)

Jag har börjar skriva på en ny bok... Den ska heta "Vi fem".

Har börjat på första kapitlet...

Dock vet jag nt vad de ska heta... Men aja :P

hihi :)

Vet nt vad jag ska skriva mer :P

Joo... Imorrn börjar en helt ny vecka och då e de "Tema vecka" :D

De ska bli askul... Jag, Elin, Gabriella och vendela har fått Lindbobageriet :DDDD <3333333

Jag vill bli konditor så vrf nt lixon :P Haha skojja :) Men de ska bli kul att baka :)

Jag och gabbi ska baka tsm och vendela och Elin men man måste va tre så jag vet nt riktigt hehe...

Hoppas inte nån främling får jobba med oss :)

Men ska logga nu... Men vi ses ju imorrn :)

Kanske bloggar lite i skolan... Och efter skolan såklart :) Då kan de komma uppbilder frn dagen och om vi bakade nått och så... Tror vi ska baka vanliga kanelbullar imorrn och sen bara fika lr va dom sa :p 

Men vi kommer sälja bullar, Kakor och bröd... Hoppas att ni vill köpa lite kanske :) <33

Men Hare GÖTT så skriver jag mer imorrn :)

Börjar halv 9 varje dag och slutar omkring 15:00 varje dag :)

Snice :P

Hare GÖTT!!"

Älskar ER!!!!!!!! <3

KRAAAAAAAAAAAAAAAM <33333333

//

Älskar dej vännen... Önskar att du gjorde desamma :) <3    

Av Elise East - 3 juni 2012 09:52

Ledsen att jag nt har bloggat... Men jag har nt orkat för de har vart så varm och jag blir typ trött av värmen och så har vi vart hos pappa med...

Så de har nt blivit så mkt bloggande :/ <333333

Så ledsen !!!!! <333

Men i helgen så har de nt hänt så mkt... bara vart med vänner, Grillat och så :)

Idag ska jag va med Gabriella tror jag :)

De ska bli kul :D <33

Men måste sluta nu... För syrran ska sitta... Men jag skriver snart igen :) <33

Älskar er! :D <333

Hare GÖTT! :) 

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM <333 :)

//

 


 Älsklingen :D <33 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards