Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Äntligen hemma :D <3

Av Elise East - 16 juli 2012 22:49

 Två veckor har gått fort. Det tycker iaf jag :P

Vi har då vart i Mariested... Det har vart kul, Vi har gjort massor som jag kan berätta om imoorn :P

Jag hollar på att skriva en bok. Det heter "Jag älskar dej". Jag är på kapitel 6 tror jag hihi :P

Det handlar om en tjej som heter Mellinde och hennes bästa vän heter Afrodite. Afrodite blir kär i den nya killen Nick som börjar i deras klass och det blir Mellinde också. Senare i boken får Mellinde reda på massa saker som hon inte visste om Afrodite. Och får också reda på att Afrodite varit en bluff hela tiden bara för att leda Mellinde in i massa trubbel.

hihi... :P

Frågestund börjar nu på bloggen :D hihi... Hoppas att jag får fler frågor än jag brukar... Haha skojja :P <33

 

Flest frågor får en länkning :P <33

Men nu ska jag kolla klart på en film sen ska ag nog sova hihi :D <33

Hare GÖTT så höres vi imorrn :)

KRAAAAAAAAAAAM <3333333

//

 

 
 
Ina! :)

Ina! :)

17 juli 2012 00:48

1.Favo färg?
2.hur många är du i din familj?
3.bästis?
4.Hur gammal är du?
5.Har du nånsin ljugit?
6.Har du nått spel du spelar/spelat isåfall vad heter du på det ?
7.Favo plagg?
8.Favo intresse?
9.Vill du gifta dig med mig ? ;)
10.Dina djur?
11.Hur var det i mariestad?
12.Vilka andra ställen har du vart på under sommaren i sverige ?
13.Vad tycker du om att ha frågestunder och blogga ?
14.Om jag har en frågestund ska du ställa frågot då?
15.Kan du ta med min i resväskan när ni åker till turkiet ?
Många av frågorna vet ju jag men bara för att ;) <3

http://www.meandmydays.devote.se

Elise East

17 juli 2012 11:29

Haha ina vad gullig du e ;)

 
Vendela

Vendela

19 juli 2012 16:11

Gillar du någon?
Pinsamaste som hänt dig?
Bästa klädaffär?
roligaste kompisen?
Bästa godis?
Favorit mat?
Vad skulle du göra om du vann en million?
Favorit klädesplagg? Visa bild!
Bästa mataffär?
Vilken Marabou gillar du mest?
Godis eller glass?
Popcorn eller Chips?
Vilka bloggar läser du?
Kommer du skaffa bloglovin?
Vilket land vill du helst åka till utom turkiet?
Gillar du justin bieber?
Favorit idol?
Facebook eller Bloggen?
Instagram eller Twitter?
Vilken mobil har du?
Favorit karusell på grönan?
Det bästa du vunnit?
Vilken bil vill du ha när du blir stor?
Kaffe eller te?
Saft eller Juice?
Nickiminaj eller david guetta?
Favorit årstid?
Regn eller solsken?
Beligien eller Tyskland?
Favorit pringles sort?
Ditt failigaste minne?
Vad gör du helst en varm dag?
Favorit låt?
Dina närmaste vänner?
Mammas mat eller köpmat?
Diska eller damsuga?
Handla kläder eller smink?

Hoppas du gillar frågorna! Pusss

http://www.veendela.devote.se

Elise East

19 juli 2012 21:27

Hehe tack vendela för frågorna :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards