Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under juli 2012

Av Elise East - 18 juli 2012 15:13

Idag ska jag vara med Elin :D Det ska bli kul.

Det har inte gått så superlångt på dagen så jag har typ inget att skriva om :P

Skriver mer senare... Då kanske jag har mer att skriva om...

Hare GÖTT såe höres vi :)

KRAAAAAAM <333333

//

 

Av Elise East - 17 juli 2012 22:08

Idag har jag och Vendela vart med Linda :D

Det har vart supekul... Vi har fotat mest och vart lite överallt :)

Vet nt vad jag ska skriva mer...

Joo... Om en vecka sitter jag på en buss i 22 timmar... Ska te holland i två veckor med mamma, Vendela, Jennica, Alex och Max. Det ska bli kul :)

Vi ska träffa mammas kille och hans familj :P hihi <3

Det ska bli kul :) Men det kommer ta lång tid att åka buss :P

(Vi kommer få sova på bussen tror jag ) ointresant jag vet :P

Men nu ska jag börja logga ut och så för mamma ska snart sitta och prata med Marcus... Så jag skriver mer imorrn innan jag är med Elin :)

Hare GÖTT... Så höres vi :) <33

KRAAAAAAAM <33333

//


  

Av Elise East - 16 juli 2012 22:49

 Två veckor har gått fort. Det tycker iaf jag :P

Vi har då vart i Mariested... Det har vart kul, Vi har gjort massor som jag kan berätta om imoorn :P

Jag hollar på att skriva en bok. Det heter "Jag älskar dej". Jag är på kapitel 6 tror jag hihi :P

Det handlar om en tjej som heter Mellinde och hennes bästa vän heter Afrodite. Afrodite blir kär i den nya killen Nick som börjar i deras klass och det blir Mellinde också. Senare i boken får Mellinde reda på massa saker som hon inte visste om Afrodite. Och får också reda på att Afrodite varit en bluff hela tiden bara för att leda Mellinde in i massa trubbel.

hihi... :P

Frågestund börjar nu på bloggen :D hihi... Hoppas att jag får fler frågor än jag brukar... Haha skojja :P <33

 

Flest frågor får en länkning :P <33

Men nu ska jag kolla klart på en film sen ska ag nog sova hihi :D <33

Hare GÖTT så höres vi imorrn :)

KRAAAAAAAAAAAM <3333333

//

 

Av Elise East - 11 juli 2012 20:56

 Hejsan :)

Just nu sitter jag i morfars rum och bloggar... Han har internett och ingen av oss andra och detär bara på vissa ställen runt omkring stugan så jag hinner ju inte blogga.. Jag et att jag skrev att jag skulle ta enbloggpause men jag pallade inte vänta på att få blogga sen hihi :P

Det har gott fort... Vi åker hem på söndag eller måndag. Tror att det blir måndag :P

Hinner typ inte blogga mer nu för vi ska åka och lägga på några brev och plocka svamp :P (Det e morfar som vill det men det e kul :D...

Hare GÖTT, Älskar er! skriver mer kanske imorrn eller när vi kommer hem eller nått :P Aja

KRAAAAAAAM <333333333333

//

 

Av Elise East - 3 juli 2012 11:17

Jag ska ta en blogg paus i 2 veckor för vi ska te sommarstugan och vara där... Så jag kommer nt kunna skriva mer förns vi kommer hem igen... Men de kommer nog gå fort så skriver jag så fort jag har kommit hem igen :) <33

Vi åker om en timme :) <33

Men aja... Hare GÖTT så skrier jag mer när vi kommer hem igen :)

KRAAAAAAAAAAAAM Älskar er :) <33

//

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards