Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

Chilla hela dagen dag idag haha :P

Av Elise East - 26 augusti 2012 12:58

Hejsan allihopa :)

jag vet inte vad jag ska skriva om idag så jag tänkte svara på 20/52 frågor från min senaste frågestund :P


fråga:


1, favofärg?

svar: Lila, orange och blå.

2, Hur många är du i din familj?

Svar: 5 hos mamma lr 6 igentligen om man räknar med marcus.

Hos pappa är vi 6 stycken om man räknar med ulrika :P

3, Bästis?

Svar: LindaBästaJohansson. Love U <3 :)

4, Hur gammal e du?

Svar: jag e 14 år gammal.

5, Har du någonsin ljugit?

Svar: Har jag väl men då e de vita lögner och någon gång har det väl varit större men de har nästan aldrig hänt. :P

6, Har du något spel du spelar/spelat? isåfall, vad heter du på de?

Svar: Jag har spelat WOW och då hette jag "snorpan" tror jag :P och så spelade jag habbo ett tag... Då hette jag  "snorpan98", "Elli98" sedan har jag spelat Stardoll. Då hette jag "SuperSnyggaElli" och så spelade jag MSP (moviestarplanet) Då hette jag "!pinklady!"

7, Favorit plagg?

Svar: Mina rutiga shorts i olika färger och en t-shirt som är ganska stor som e svart med gul, lite orange och rosa färg på och så står det " I have always had a crush on you" på den :P

8, Favo intresse?

Svar: Jag älskar Hästar och så gillar jag att sitta och lyssna på musik vid datan, vara med mina vänner och familj samt blogga såklart :P

9, Vill du gifta dej med mej?

Svar: Självklart sötnosen ;P <3

10, Dina djur?

Svar: Vi har en sköldpadda som heter Skalman och e en tjej :P och så har vi tre katter som heter Simba (min egna katt), Tusse (Vendelas katt) och Musse (Alex katt). Med alla katter vi någonsin har haft så e de över 20 stycken haha :P Men vissa katter har vi sålt eller gett bort eller så har vissa gått bort :'/ <33 ( Tänker på er söta kissemissar <3333)

11, Hur va det i Mariestad i sommras?

Svar: Det va superGött :P Vi gjorde massor :) Älskar att vara i Mariestad för det ligger ute på landet och de e ganska tyst där.

12, Vilka andra ställen var ni på i sommar i sverje?

Svar: Jaa... Vi va ju hos pappa i Stenungsund (pappa om du läser detta... Älskar dej Supermycket ;P <3) Sedan har jag ju såklart varit i Hallstahammar och v-ås :P

13, Vad tycker du om att ha frågestund och att blogga?

Svar: Jag älskar att ha frågestund men de e tråkigt att man kanske bara får några frågor från ca 2 pers... men aja Hihi :P Blogga är nästan de bästa jag vet :P Att få uppdatera vad man har gjort under dagen och kanske fina texter eller låtar eller tips m.m :P Och sedan får man gå in på sin statistik och kolla hur många läsare man har :P Och har jag många blir jag superglad ;)

14, Om jag hade frågestund skulle du ställa frågor då?

Svar: Såklart jag skulle... :)

15, Kan du ta med mej i din resväska när ni åker till Turkiet?

Svar: Haha skulle kunna om jag hade en större väska :P <33

16, Gillar du någon?

Svar: Japp de gör jag ;)

17, Pinsammaste som hänt dej?

Svar: oj gu vad svårt...Ehhm... Jag gör ju pinsamma saker hela tiden... Så jag kan inte välja haha :P

18, Bästa klädaffär?

Svar: Då skulle jag nog säga "Gina Tricot", "Cubus", "New yorker" och" H&M" :) Men de finns många jag gillar :P

19, Roligaste kompisen?

Svar: Jag har asmånga roliga kompisar så jag kan inte välja haha ;)

20, Bästa Godiset?

Svar: SVARTA LAKRISRULLAR <333333333333333 InMyHeart!!! :D


Varsegod... Här är svar på 20 frågor av 52 stycken :P

MEra frågor kommer imorgon tror jag hihi...

Men nu ska jag kolla om Elin vill va så vi höres senare. :P

Hare GÖTT <3333

KAAAAAAAAM <3333333333

//

 

   Mina naglar på högerhanden :P (just nu)

  Mina naglar på vänsterhanden :P (Just nu)

  Mina naglar innan jag fixade dom so mde ser ut just nu :P

  Lite nagelack? :P

  Tog ett til hål i örat för tre dagar sedan :P Tackar LindaBästaJohansson :P <333 Love U <333

  Vi firade Max på hans födelsedag i holland men vi hade en liten fest till här i sverige för mormor och morfar vill vara med och då gjorde vi denna tårta... Fi firade Max på morfars födelsedag... Så Grattis till er ;P <33


Aja hare GÖTT

KRAAAM <3333333

:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards