Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elise East - 21 augusti 2012 19:52

Hejsan alla ;P

Idag vare andra dagen i skolan... Det känns faktist kul att vara tebax i skolan igen på något konstigt vis ;)

Vi har fått en matteläxa... Men den ska vara klar om två veckor så man har ju tid ;)

Idrotten idag var kul... Vi har en ny lärare som heter Jimmy... Han är snäll tycker jag :P (Nej men gud... kändes som om jag skrev de där när jag va liten typ om jag gillade någon person haha) :P

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle börja med en ny sak på min blogg... De ska jag också men jag har ändrat listan lite och så ska jag inte börja med det förr än nästa vecka för de e saker jag behöver planera till det :)

Hinner inte skriva så mkt just nu för jag och Vendela ska dra ner te samhället och handla :P Så vi höres snart...

Hare GÖTT <3

KRAAAAAAAM från mej ;) <33333333

//

 



Av Elise East - 19 augusti 2012 10:12

Idag blire att vara med Ina :D

De ska bli sjukt kul... Va med henne igår med och då hade vi askul ;)

Vi kollade på massa videos på youtube.com och så kollade vi på tv med... Sedan städade ina hennes möss bur :)

Dom e så söta :)

Ska möta henne vid 12:00 vid så jag måste börja fixa mej ;)

och så sitter jennica bredvid mej och bara LOGGA UT!!! JAG SKA SITTA VID DATAN NU! :)

Jag har inget liv ;)

Men ja... ses och höres så skriver jag snart igen ;)

Hare GÖTT :)

KRAAAAAAAAM <333333333

//

 

  Min lilla ÄLSKLING :D <33


PS: Jag tänkte börja med en ny sak på min blogg varje dag och vecka :)

Jag tänker göra: Dagens outfit, sminkning, drika, mat, skämt :)

och veckans: kändis, låt, spel, video, konstigaste ljud, finaste bild, konstigaste miin, väder, blogg, hårfärg :)

Men vi höres :) <33

KRAM igen :)

Av Elise East - 17 augusti 2012 21:39

Hejsan allihopa :)

Just nu sitter jag i ett varmt vardagsrum hemma med hög musik och bloggar :)

Ida, Ina och Linda är här och vi typ " Festar" ;)

Vi dansar och så :)

Olivia var här men hon åkte hem för kanske 5 minuter sen :)

Hinner inte skriva så mkt mer just nu för jag vill vara med de andra innan de ska dra hem ;)

Hare GÖTT mså höres vi ;) <33

KRAAAAAAAAAAM <333333333333

//

 


  Mina snyggingar ;) <333

KRAM <33

Av Elise East - 14 augusti 2012 18:13

Hejsan :)

Idag skulle jag städa lite på mitt rum men jag har bara chillat idag ;)

Ska vara med Elin snart... De ska bli kul :)

Imorron blire att gå på bio med Elin och Gabbi :) Vi skulle se "snow white and the huntsman" men den gick så sent och den var typ två timmar lång så den skulle sluta vid runt 00:00 på natten. Så vi valde " Ice age 4" istället :P

Men nu ska jag åka och möta Elin så skriver mer senare :)

Hare GÖTT <3

KRAAAAAAAM <3333333333 :*

//

 

Av Elise East - 4 augusti 2012 17:53

Vi ãr hos Fien och Siep idag. Och det ãr dom ãnda gángerna jag kan skriva... Sorry att jag inte har skrivit pá ett tag men det ãr inte sá làtt nàr man ãr i holland.

Máste sluta nu fõr jennica ska sitta vid datorn.

Hare GÕTT sá skriver jag nãr vi ãr tillbaka i sverige igen.

Ps: Vi ãr hemma pá torsdag ;)

KRAAAAAAAAAAM <3333333333333333333333333

//

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards