Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Elise East - 9 oktober 2012 20:06

Hejsan allihopa :)

Idag har vart en superrolig dag tills nu på kvällen...

I skolan va de "Friendsdagen" De va superkul.

Då skulle man vara i grupp med några från alla årskurser. Jag hamnade i grupp 13. De va några jag kände/visste vilka de va och några jag bara har sätt.

Man skulle hjälpas åt och sammarbeta vid olika stationer ute och inne.

De va 17 stycken. Man fick 1 minut för varje station man klarade. Minutrarna har man till slut uppgiften där man ska bygga ett högt "torn" av sugrör och tejp. När man va klar mätte lärarna. Vårat blev 2,64 cm högt.

När man var klar gick man ut och fick Bulle och juice/saft och små prata med de andra grupperna. Sedan efter en liten stund fick vi reda på resultaten. De tog från 10-1 och 1:an va vinnarna :P

Jag minns bara andraplatsarnas resultat på höjjden av deras torn men inte vilken grupp de va. Deras torn va 1,78 eller något sånt :P

De som van va min grupp med enligt mej... Mycket högre än de andra. Vårat var 2,64 som jag skrev... Så min grup får åka te Arosfortet. De ska bli askul men de kommer bli någon gång efter jul...:/ Men de kommer bli kul iaf :P

Jag och några andra kompisar ska dit denna månad efter den 20:onde eller nästa månad eller båda;)

Ska bli kul :P

Sist jag var där va jag i grupp med Linda och Gabbi. Våran grupp hette då "Steckgubbarna" hihi liv.se jag vet :P

Vi ville ta ett namn som vi trodde ingen hade haft förr så kom vi på de Hihi :P

De va askul att vara där. Men innan fick vi gå en superlång omväg hihi i typ tre timmar :P

Fast de fanns en annan väg som tog typ 15 minuter ;)

Då det vi att vi inte ska gå åt de hållet igen :P

Imorrn har jag två f*king SKIT prov! NO och engelska. Eller Engelskann e en uppsats men de kan man väl säga e som prov.

Jag har letat hela j*vla dagen efter Tommy för att få papprerna till NO provet men har inte hittat han för han hade gått hem tidigare eller vad de va... :@

Så nu har jag inte papprerna till imorrn så jag kan inte träna och så e ingen från min klass inne på FB typ så jag kan inte fråga om hjälp... :/

Engelska papprerna fick jag idag och ska komma på något bra att skriva till imorrn... Skulle vara bra med ett lycka till :/ <3

Jag e SKITSUR och på dåligt humör nu PGA min syrra inte bryr sej om att jag kanske vill ha bra betyg. Jag behöver datan för att kunna kolla om någon loggar in så jag kan få lite hjälp med NO provet imorrn men ingen loggar in så jag kan inte skriva men om de loggar in lite senare tänkte jag.

Men hon respekterar inte de utan bryr sej bara om sej själv och vill ha datan bara för att...

HATAR DE!!!!!!!!

Så nu kommer jag få dåligt betyg i NO:n PGA de!

Men jag hoppas att de går bra i Engelskan iaf.

Men måste logga nu för Jennica ska sitta :'@

Hare GÖTT så höres vi.

Om de e någon från min klass som läser detta så önskar jag et lycka till iaf <3

KRAAAAAAAAAM <33333333333

//

 

  <3333

Älskar er :) <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards