Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Elise East - 11 november 2012 22:22

Vill bara skriva ett kort godnattinlägg innan jag ska sova :)

Kebab, kraam, älskar er ;)

GODNATT <333333333333

KRAM

//

 

 

Av Elise East - 11 november 2012 22:19

Kanske lite väl sent men aja... Man vill ju ändå säga grattis innan dagen e slut och kom på att skriva detta typ nyss så.. Men aja GRATTIS PAPPA :) <33333

  Älskar dej massor :) <33333333

                                                  
                                      KRAM

Av Elise East - 11 november 2012 20:00

Jag vet inte varför men jag vill ha tandställning bara för att och inte för att jag behöver... (Jag behöbver inte) ;)

De e bara snyggt... Vet inte varför ;)


Av Elise East - 11 november 2012 18:42

Hejsan allihopa :)

Jag vet att jag inte skriver varje dag men de e för att jag inte vet vad jag ska skriva direkt ;)

Men jag ska försöka skriva mer... Så ofta och så mycket jag kan :)

Idag är de "Farsdag". Vi va hos mormor och firade Morfar och Marcus... Pappa ringde och så hälsade jag grattis till han ed.

Morfar fick en kopp av mej, Vendela, Alex och Max som de står morfar överallt... (nästan iaf ;) )

Innan va jag nere på affären och hadade lite. Efter att vi hade vart hos mormor och morfar ett tag åkte vi hem.

Wille va hemma hos oss med Jennica... De va kul... Har inte vart med han på ett tag men aja   

Imorrn e de skola igen    Men måste ju :)

Ska ner och äta nu men vi höres ;)

Hare GÖTT så skriver jag snart igen... :)

(och nu när jag har min nya skoldata så kan jag ju skriva i skolan med ;)

Aja KRAM <33

//

 

Lite bilder på MEJ        (Tummen upp för idag   )

  I will never stop LOVE you GUYS :) <33333333

  Choklad in my heart ;)

                                                  

                                                  

                                                  

       CIAO :) <33

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards