Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Elise East - 13 november 2012 22:41

Hejsan :D

Idag har de inte hänt så himmla mkt... Jag har vart hemma och vart sjuk... Jag mår illa och har ont i halsen och huvudet...

Jag vet att jag inte skrivit idag när jag har haft tid men de e för att jag har legat och kollat på film och sedan badat och kollat på tv och så för jag har inte årkat göra så mkt... :P

Men jag ska försöka imorrn iaf om jag orkar :)

Men nu ska jag kolla på film/något program och sedan ska jag sova :)

Sov GÖTT så höres vi imorrn :)

Och omorrn ska jag baka Cupcakes och så kanske jag gör en video på när jag bakar... och de e speciella cupcakes för jag ska göra en speciell sak tror jag... Men jag vet inte än om jag ska filma... De beror på ;)

Aja... Godnattt!!

KRAM <3333333

//

 

Hatar att vara förkyld :/ Tummen ner för de <3

  Älskar att kolla på film :) Tummen upp för de :P <3

 

Detta e en ny sak jag kommer börja köpra med på min blogg varje dag när jag bloggar iaf på kvällarna och så för att visa vad som e bra och dåligt och jag ville ha något speciellt till min blogg så jag kude lägga upp några ilder pär dag :P

Godnatt :) <333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards