Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Elise East - 28 november 2012 11:28

Hejsan :D

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft mycket med skolan :)

Jag ska försöka blogga så mkt som de går och jag hoppasatt de e ofta.

Snart ska vi ha lektion. Jag ska ha Tyska. ELIN E SJUK IDAG!!!!!!!! :O Så jag kommer få vara själv på lektionen. Men de går nog bra :)

Igår va ag med Gabriella och Elin. Vi va hemma hos mej och skulle jobba med våra Engelska precentationersom skulle va klara idag men ist så filmade vi in ett VLOG inlägg te Gabriella :)

Men jaghinner inte skriva mer nu för min lektion börjar :)

Hare GÖTT så höres vi innan NO:n (förhoppningsvis) :)

KRAM

//

 

PS: Jag ska börja med en ny sak på min blogg om ni tycker att de e kul :)

Börjar med den imorrn eller senare idag :)




CIAO <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards