Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under december 2012

Av Elise East - 28 december 2012 13:08

Heeeejsan ;D
Idag har jag och pappa varit ner te. Affären för Att handla te tacos som vi ska äta ikväll :).vi köpte också en present te Sarah för hon och hennes dotter kommer idag. Hon heter Emmy. De ska bli så kul att träffa henne, entligen :D
Men måste sluta nu, ska äta upp och sedan ska jag hjälpa pappa med maten :)
Hare GÖTT så skriver jag mer senare :)
Kram
EliseBubblan

Av Elise East - 28 december 2012 13:08

Heeeejsan ;D
Idag har jag och pappa varit ner te. Affären för Att handla te tacos som vi ska äta ikväll :).vi köpte också en present te Sarah för hon och hennes dotter kommer idag. Hon heter Emmy. De ska bli så kul att träffa henne, entligen :D
Men måste sluta nu, ska äta upp och sedan ska jag hjälpa pappa med maten :)
Hare GÖTT så skriver jag mer senare :)
Kram
EliseBubblan

Av Elise East - 27 december 2012 10:27

Hejsan :)


Detta är de första inlägget idag och jag kommer intebkunna skriva mer idag förrns senare för jag ska åka tåg te pappa och de tar 4 timmar... För han bor ju i Göteborg och vi har inte internet på Tåget :/ <3

Men jag skrriver mer senare :)


Idag har jag börjat städa mitt rum lite och packa klart ska jag med :P

Farmor kommer halv 4 och hämtar oss, Tåget åker 16:25 eller nått sånt :P

Men nu ska jag plocka upp nålar från kitt gålv så vi höres snart igen / Ikväll :P

Hare GÖTT

KRAM

//


 



CIAO<3

Av Elise East - 27 december 2012 01:05

Hejsan :D


Jag va ju nere och kollade på film nyss... Den ena cvi skulle kolla på va asweird så vi bytte te någon annan... Minns inte namnet på någon av dom men den som vi kollade på sist va awsome... Det handlade om en kille so hette Will och jobbade åt ett litet företag. Han och hans familj är på en båt för att vara med varandra, Men Will simmar in mot land. Efter när han kommer tebax mot stranden så är deras båt borta och han blir orolig. Sedan hittar han den. Den har åkt iväg en bit. När han kommer upp på båten visar de sej att hans familj är borta.

Han springet te ett polishus och ber om hjälp. De åker te båten. Där en kille säger att han kan ta Will te hans familj.

Men han springer iväg från dom.

Lite lite senare i fimen dör hans pappa och så hittar han sin syster han inte hade en aning om fanns tidigare.


Osv osv...

Den va awsome... Men ska sova nu så vi Höres imorrn <33

Hare GÖTT!

KRAM

//

 

Av Elise East - 26 december 2012 22:12

Hejsan :D

 

Idag har jag inte gjort så mycket... Mest suttit vid datan och chillat och packat :P

Ville bara skriva ett kort inlägg innan jag går ner och kollar på film med de andra :

(Kan lägga upp bilder ;) )

 

Hare GÖTT så länge :) <3

KRAM

//

 

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 26 december 2012 14:07

HEJSAN :D


Ville bara visa vad jag fick ig fick i Julklapp :)


                        Och så fick jag en klocka men den glömde jag hos mormor och morfar (kan visa sen när jag hämtat den). Och så fick jag ett par byxor men jag orkade inte ta bild på dom :P

Men hare GÖTT så göres vi :)



CIAO<3

Av Elise East - 26 december 2012 13:22

Hejsan!


Ville bara säga att jag tänkte ha en frågestund. Och den som ställer fläst frågor får en länkning :P

  SNÄLLA ställ frågor :)

Jag svarar på frågorna på måndag...

Hare GÖTT så höres vi  <3

KRAM

//

 


 



CIAO<3

Av Elise East - 26 december 2012 12:46

HEJ :D


Jag vaknaderunt halv 6 imorse men jag orkade inte gå upp så jag somnade om :P

Sedan ringde Gabriella mej vid 8 tiden och frågade om jag skulle med te stan på Mellandags REAN men jag fick inte så nu sitter jag i mitt rum ensam och bliggar och ska snart packa :D

Vi ska ju åka te pappa imorrn... De ska bli awsome.

Vi har inte träffat Pappa och Ulrika sedan vi va i Turkiet och de va i Septenber... Så de ska bli superkul att träffa dom igen :)

Har saknat dom asmycket :)

Igår skrev ju jag att jag skulle lägga up en video eller bilder när jag fixade mina naglar men Vendela tog kameran innan jag va klar så jag han inte och jag hade bråttom för jag skulle va med Gabriella och Ida hemma hos Ida och vi skulle äta klockan 19:00 då hade jag bara tre timmar på mej att ta mej dit, Va med dom och åka hem... Men de gick bra iaf :P

 

Om nu vill se hur mina naglar blev efter att jag satt dit en detalj och målat dem så ska ni få de :P

 

Så blev dom ;)

   

Men nu ska jag börja packa lite och fixa och så för jag har inte hela dagen på mej :P

Men vi hörs snart igen :)

Hare GÖTT!

KRAM

//

 

 

 

En fråga bara.. Har jag stora ögon?

 

 

 

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards