Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Elise East - 3 december 2012 22:06

Hejsan :)

Jag vet att jag inte skrivit på en eller två dagar... Men jag vet inte varför... :/

Idag har de vart en kall, jobbig och IDIOTISK dag...

Vill inte berätta för er öppet så om de e någon som verkligen vill veta de sen om jag känner att jag vill så kommentera de... Och såklart kanske jag berätter :) <3

Jag har vart med Gabriella Idag... De va kul... Först efter skolan gick vi hem till henne och åt tårta och va med Gabriellas lillasyster Söta Rebecka :)

Det va faktiskt kul :)

Sedan gav vi oss ut i skylan och hem till mej... Vi va uppe på mitt rum och spelade Monopol... De va också kul men vi vet inte vem som vann för hon skulle hem innan vi han bli klaramed spelet ;) Men vi kan ju fortsätta spea någon annan gång ;)

Nu ska jag chilla och snart sova... Har världens awsome dag imorrn... Går typ bara ca 3,5 timmar i skolan... För jag börjar 9:25 och slutar 13:00 Höhö Bästa dagen för lärarna ska göra något då :)

Nu i decmder gör min familj som vi alltig gjort... Mamma köper 24x4 saker och slår in till oss bart... Och varje dag får vi ta en påse med fyra/fem nu med Max och öppna som en kaländer fast med saker... De e ju tredje december idag så vi har fått tre saker redan såklart ;) Vi väljer olika dagar vi barn... Jag valde igår och jennica i förr går och vendela idag och så ska Alex välja imorrn.... Sedan går vi en sådan liknande ordning ända fram rill den 24 december :D

De e super kul och man får många nya saker och jag tycker att de går fortare om man går något med dagarna och så ;)


Detta fick vi första december. Det e brevpapper eller vad man ska säga... Man kan pyssla egna kort och skicla iväg.

  Igår fick vi en liten kroppstvål som luktar awsome :D

  Och idag fick vi nagelsätt med 6 stycken olika små "Burkar" med nagen dekorationer, en sak man har mennan naglarna t.ex på tårna och så fick man en topps och en "Liknande tandpetare" ;)

  Igår bakade jag kanelbullar... De vart supergoda... Dock har jag inte lagt ut någon bildän men ska de imorrn tänkte jag... Han inte lägga ut en igår eller idag för jag hade inte tid men imorrn ska jag...


DEn 17:onde December ska jag till läkaren i hallstahammar klockan 08:00 på morgonen vilket e en måndag... Höhö :) Så jag tror att jag vissar lite lite av första lektionen men aja :)

Måste skynda mej och lägga mej och sova nu....Somnar snart sittandes :)

Hare GÖTT så höres vi kanske imorrn innan jag drar te skolan eller efter skolan... Imorrn ska jag hem från skolan direkt och bara chilla :)

Aja KRAM!!!!!!

//

 


    Gosar lite medmin lilla älskling :) <33

        Godnatt <33

 




CIAO! <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards