Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Film och sova :D <3

Av Elise East - 8 december 2012 22:49

Hejsan :)


Jag vet att jag skriver sent varje kväll just nu men jag vet inte varför...

Jag vill skriva tidigare på dagen men de går bara inte... :/ Jag sitter vid datan och klickar fram bloggen och så klickar jag på FB och fastnar där sedan :/ Men ska försöka hålla mej till att blogga minst två - tre ggr pär dag Iaf :)

och varje gång jag skriver ska jag lägga ut minns två bilder som inte är min slutbild

(   )


Men nu ska jag kolla på film och sova så vi höres imorrn :D

Löv Ya mina vänner :D <33

Föresten... Stort tack till alla er som läst min blogg varje dag även om jag inte har skrivit! Extra TACK! Till er <3

Hare GÖTT så höres vi snart (imorrn) :D

KRAM

//

 


Jag och Vendela bakade Cupcakes idag :) De vart väldigt fina :)

    Cupcakesen på bilden längst upp är inte de ända utan vi bakade ett fat till ;)

De andra två bilderna är de cupcakes jag gjorde och e mest stolt över ;)


Imorrn tänkte jag lägga upp lite bilder på när jag och Vendela bakade och så kommer jag skriva vad man behöver för att baka dessa och hur man ska göra :)

Men vi höres <33



CIAO<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards