Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Elise East - 9 december 2012 16:11

Hej igen :)

Jag ville bara skriva ett kort inlägg innan vi ska dra te affären.

Jag tände några fina ljus nyss och ag ska bara bädda min säng sedan är jag klar med mitt rum ;)

  Sedan ville jag bara skriva en sak till...

Den som "frågade" en sak på min blogg... Så j*vla omoget!

Personen va anonym och skrev ungefär såhär: Du är tjock, ful och borde banta och du är en jävla fjortis!
mhv anonym.


Asså vågar du inte visa vem du är eller? Jag bryr mej inte ett dugg om vad du skriver att jag är för jag är den jag är och de kan F*N inte DU ändra på! Säg de framför mej ist så jag får veta vem du är! Eller är du för feg? Jag e f*n inte ett dugg rädd för dej! Bara så du vet!

Så KOM bara!


Nu går vi från de ämnet! :)

Jag ÄLSKAR er alla som accepterar mejför den jag är. Ni är bäst!

Men ska dra nu! Så vi höres <3

KRAM till er bästa läsare <33

//

 


 



CIAO<3

Av Elise East - 9 december 2012 15:07

HEJSAN :D


Vad tycker ni om min Nya Header och Design? :) Jag älskar de!

Stort TACK till bästa syrran <33

(Kolla hennes blogg med ;) www.nattstad.se/veendela)

Tidigare va jag och Vendela ute och fotade lite som jag skrev tidigare :) Vi tog lite nya bilder (Header bilden med )

Sedan fixade hon min blogg och jag va inne i mitt rum och lästebloggar haha :)

Just nu sitter jag och äter en Cupcake i min säng. Den smakar Awsome ;D <33

  Men hinner inteskriva mer nu fr jag ska städa mitt rum innan Morfar kommeroch hämtar mej och Vendela för vi ska te samhället och köpa Saffran, Ägg, Balsam och jag ska köpa en present til mamma för hon fyller år den 11 december :D

  Men ni får Hare så GÖTT så skriver jag mer senare när vi kommit hem eller när vi har bakat ;)

PS: Lägger ut receptet sen ist... Har inte så mkt tid just nu ;)

KRAM

//

 


 




CIAO<3

Av Elise East - 9 december 2012 14:28

Kom ihåg att skriva med stora bokstäver, för det är jobbigt när det är så små och massa text. ;)

Av Elise East - 9 december 2012 14:22

Hejsan! Vendela här!

 

Fixade om syrrans blogg lite. Tyckte den behövde en lite ny style. Rubrikerna var ju knapp läsliga och påsken har redan vart för lägesedan så gult passade inte in just nu. Iallafall så kan ni kommentera här nedan vad ni tycker. och jag ska få elise att blogga mer än en gång per dag. Vi hörs! Kram

Av Elise East - 9 december 2012 13:06

Hejsan :)


Idag har jag inte hunnit göra så överdrivet mycket eftersom jag vaknade ungefär halv 11 ;)

Jag har duschat och fixat mej för jag och Vendelaska gå ut och Fota :) Hon ville göra en ny Header till mej pch såklart ska hon få de :) Hon vill designa min Blogg lite mer Vinter/Jul aktigt :)

Så nu ska vi ut och Fota :D

Hinner inteskriva mer just nu... Men skriver senare när hon har fixat om min Blogg :)

Hare GÖTT så länge så höres vi :) Nästa gång jag skriver lägger jag upp receptet på Cupcakes :D

KRAM

//

 


Ses snart <33



                                                  
                           CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards