Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Godkväll :P

Av Elise East - 17 december 2012 21:25

Hejsan :D


Idag har Jag och Vendela vart Med Linda. De va askul... Vi va ute och körde "snökrig" De va kul :P

Sedan gick vi in och efter ett tag skulle Linda hem.

Just nu snackar jag i skype med några personer :) De e ganska kul för de kör "LOL" och snackar bara om de och jag fattar inte ett skit... Men men :P

Imorrn ska jag och Gabriella redovisa på Svenskan om One Direction...

 

Kul? Nää... Jag hatar att redovisa... De kan ta sej i BRASAN :P Jag får ångest och dör...
 Nejdå... Men de e de värsta som finns i skolan. seriöst.

Tydligen måste jag de för Gabriella Tvingar mej och då ska vi tydligen redovisa för hela j*vla klassen med... (Menade inte så... De e den bästa klassen som finns! :P ) Men jag dör när folk stirrar på mej...

Hoppas de går bra.. Önska mej lycka till och bloggar jag inte på ett tag är jag kanske Död...   

Men nu ska jag kolla på saker på en sida jag kanske ska köpa och så ska jag försöka hitta hur mycket en £ är :P

Och så ska jag sova tror jag ;) <3'

Hare GÖTT Så höres vi :)

KRAM!

//

 


 


CIAO<3

 
 
Ingen bild

mof

18 december 2012 10:57

ta bort fula ord

Elise East

19 december 2012 20:52

Varför? Det är inte bara du som läser min blogg...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards