Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Elise East - 21 december 2012 01:54

JAG DOG INTE ;)

Haha hatar att spama men detta va kul :P

Godnatt <3

Av Elise East - 21 december 2012 00:14

Hejsan :D


Idag har det varit en rolig dag :P

Vi hade först tyska, Det va kul för vi kollade bara på film... Sedan hade vi SO och så snackade vi om jordens undergång (Som inte kommer hända...). Richard berättade om en persom som för 500-1000 år sedan skrev en bok om framtiden och om vad som kommer hända... Trodde han. Han skrev t.ex att En persom som hette "Hissler" Skulle starta ett jättestort krig, Och underkriget skulle de ha äldsprutande fåglar (Flygpla) och att två torn i en stor stad skulle gå sönder 11 september 2001. och de har hänt fast de med kriget, Han hette ju inte Hissler men de va en asgrym gisning :P ) Den mannen e awsome!

Efter den ena SO lektionen va de Linch. Det va lite olika... För de va kökets val :P

(Igår va det julbord, Gött va de :P )

Efter de va det en SO lektion till... Så räknade vi aktier och efter de skulle vi bara skriva en fakta sak om Coca-cola och mejla te Richard sedan fick vi sluta :P

Då gick jag och Gabriella te Sporthallen för vi skulle ha simning. Men vi kom typ 2 timar för tidigt så vi satt i Bastun och snackade hela tiden :P

Sedan bytte vi om och vs med på Simningen. Det va klädsim :D Det va askul fast jobbigt med, Man skulle simma 12 längder och sedan skulle man ta av sej kläderna och simma i badkläder/ underkläder 2 längder :P

Der va superkul. Sedan skulle man flyta i tre minuter med kläder eller utan, Det fick man bestämma själv.

Sedan skulle vi te affären jag Ida och Vendela för vi skule laga maten idag eftersom Marcus inte va hemma och mamma va i skolan :P

Vi lagade Schnitzel, Potatismos och två såser. bearnaisesås och champinjon sås. Det va superGÖTT :P

Men nu ska jag kolla på film och vänta på att klockan ska bli 02:12 och sedan slå övet te 02:13 för att ha bevis för Gabriella. Jag bloggar då ;)

Hare GÖTT så länge så höres vi :P <3

KRAM

//

EliseBubblan :P

<33


Blir tyvär ingen bild idag... Mitt interet cp:ar :P <33

Men kanske imorrn! Godnatt! <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards