Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under december 2012

Av Elise East - 16 december 2012 10:32

Hejsan :D


Klockan är lite över 12:00 så jag harr inte hunnit göra så mycket än att ha suttit i köket och ätit macka och funderat :P

Snart är det julafton :D
 Längtar så himmla mycket, och så längtae jag Efter Nyår, Då ska vi te pappa och vara där :D

Ska fråga om jag får ta hem mina nya högtalare då :P De e awsome :)

Just nu sitter jag i Vendelas rum och skriver :P Vi ska gå ut om en stund och fota i snön... Kommer bli kul men kanske lite kallt :)

Så de kommer upp lite fler vinterbilder sedan :)

Men nu ska jag byta om och så ska jag kolla på Dagens julkalender :)

(Mobba inte men jag tycker att den är bra    )

 

Don´t forget that you are beautiful. <3

Don´t forget that you are beautiful. <3

Don´t forget that you are beautiful. <3

 

Fixade mitt hår idag :P Gillar de :)

 

Men nu ska jag myta om så Hare GÖTT så höres vi snart ingen :)

KRAM

//

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 14 december 2012 20:30

Hejsan :)


Idag är de FREDAG :D Chill... Veckan har gått så himmla fort.

Igår va de Grötlunch. Det var ganska kul mej jag tycker att förra året och för,förra året va mycke bättre...

Och de va roligare med :)

Då va alla i ljushallen och i år satt man årskursvis i matsalen... Det var inte så kul :/ Men aja... Det ändras med åren och man måste ju prova nya Saker.

 

Tror jag ska försöka Sova nu... SÅ vi höres imorrn :)


PS: ästa vecka är det sista veckan i skolan sedanär det jullov och julafto på måndag om två veckor :D <33

Löv YA!  

Hare GÖTT så höres vi <3

KRAM

//

 


 

Varje gång jag ser dej får jag den där speciella kännslan i magen av att du är den mest underbara person jag mött...

 

Vill du veta en sak?

 

Det är så sant som de kan bli <33

Älskar dej min sötaste... Äve om du inte vet något är det något speciellt. Du får mej att le, Du är charmig, och du är den SÖTASTE personen jag MÖTT! Vill bara att du ska veta att jag älskar dej, No matter what! <3


Något fint jag skrev bara för att jag hade lust... Blir snart galen av att ha en hemlighet om att jag gillar en kille och att jag inte vågar berätte... Visst han vet säkert redan om det men han har hört det från andra och inte mej. Jag vill att han ska det någon gång men när?


Aja... Godnatt <3 :)


 



CIAO<3

Av Elise East - 13 december 2012 06:28

Hejsan :)


Klockan är snart 06:40 och jag är vaken och fixar mej :)

Jag har vart vaken sen 05:22 Höhö eller nått sånt.

Jag vaknade och kunde inte somna om så jag fixade om lockarna i mitt hår :) De vart super. Nu ska jag gå mer och preja dem med hårsprej så de håller hela dagen :)

Idag är det Licua och GRÖTLUNCH! YAY :D Det ska bli kul :) Jag är nervös för vem jag får gå med för man ska ju gå parvis, alltså kille, tjej och det finns vissa i åttan jag inte vill gå med (Nämner inga nman.) Men man vet aldrig ;)

Men nu ska jag fortsätta fixa mej, Men jag skriver mer sedan :)

Hare GÖTT så höres vi <33

KRAM

//

 

Godmorgon ännu en gång ;)

 



CIAO<3

Av Elise East - 12 december 2012 01:25

Hejsan :)


Jag vet att jag inte skrev tidigare idag men jag sov en del för jag mådde illa och de va mammas födelsedag. :)

Idag va jag hemma från skolan. Jag mådde skitdåligt :/ Jag hade ont i ryggen och de fick mej att må illa...

Mår så nu med. Kanske är de som gör att jag inte kan sova, Eller så är de för att jag MÅSTE läsa en bok till Engelskan. Jag vetc inte. Men jag vet inte om jag ska gå imorrn... Känner mej inte helt bra än och jag vill inte riskera något till grötlunchen... :P

Vi får se :)

Måste försöka sova nu... Så vu Höres imorrn. :)

Hare GÖTT <3

KRAM

//

 


Jag kanske inte ser perfekt ut, Men jag är ändå mej själv! <3

 



CIAO<3

Av Elise East - 10 december 2012 21:43

Hejsan :D


Idag har jag vart i skolan som jag skrev tidigare. Näst sista lektionen så hade vi slöjd. Jag vakvar tills de va typ 20 minuter en kvart tills vi slutade den lektionen men jag klarade inte av att vara kvar. Jag hade ont i huvudet och i magen... De känndes som om någon hugg med en kniv i magen på mej. Jag höll på att dö... (ironisk...) Men de gjorde så ont.

Sedan när jag kom hem tog jag en Lussebulle med mej upp på mitt rum och små åt av den medans jag kollade pålite klipp från x-factor sedan gick jag ner och sa "Hej" till mamma... Hon hade vart och hämtat Maxen på Dagis :)

Sedan gick jag upp igen och gjorde iordning ett varmt bad :) Det fick bort lite av de onda i magen... Men de gör fortfarande ont. Om jag har legat ner eller suttit så när jag reser mej hugggetr de till :)

Men nu byter vi ämne :)

På torsdag är de Lucia och GRÖTLUNCH på våran skola :D

Vad ska ni ha å er? Kommentera de om ni vill ;)

Jag tror att jag ska ha samma som förra året. Den klänningen jag sytt själv :)

  Och mina skor jag hade på Galakvällen :P

(Har ingen bild just nu :P )

Men kan visa imorrn :)

I ett annat inlägg ska jag lägga upp bakandet av cupcakes :)

Jag har ju sagt att jag ska de men de har inte hänt... Men jag ska de så snart som möjligt :)

Jag har bara inte haft tid... :/ MEn jag lovar att jag ska :)

Just nu snacka r jag i Skype med en Vän :D

Han är supersnäll :) <3

Imorrn är de mammas födelsadag :D

Hon fyller 38 år... Tiden går så in i bomben fort... De känns som om de va en vecka sen JAG blev 14 år och de e snart bara en månad kvar tills jag fyller 15 :P

Längtar :D

Men Nu ska jag kolla på lite film tror jag :P Sedan ska jag sova med först ska jag snacka klart i Skype :)

Hare GÖTT så höres vi Snart :D

Immorn* ;)

Godnatt och sov GÖTT :) Mina underbara läsae som orkar läsa min blogg :) <33

Stort tack tll er <3

KRAM

//

 

 

 



CIAO<3

Av Elise East - 10 december 2012 11:32

Hejsan :)


Måndag igen och skola Ofc :P Men de finns inte mycket att göra åt de...

Jag har haft svenska precis, Vi kollade på Ted. Det ären film om en kille som får en teddybjörn i julklapp när han är 8 år och de är vänner även 27 år senare :)

Den är bra :)

Just nu sitter jag utanför 210 och väntar på att Linda, Elin, Ida och Ina skasluta så vi kan gå och äta tillsammans :) De e tråkigt att äta själv :P

Men hinner inte skriva mer nu... Skriver senare :)

Hare GÖTT så höres vi :)

KRAM

//

 

Jag och vendela igår ;) Haha liv vi har :P Löv ya syrran <3

 


CIAO<3


Av Elise East - 9 december 2012 16:11

Hej igen :)

Jag ville bara skriva ett kort inlägg innan vi ska dra te affären.

Jag tände några fina ljus nyss och ag ska bara bädda min säng sedan är jag klar med mitt rum ;)

  Sedan ville jag bara skriva en sak till...

Den som "frågade" en sak på min blogg... Så j*vla omoget!

Personen va anonym och skrev ungefär såhär: Du är tjock, ful och borde banta och du är en jävla fjortis!
mhv anonym.


Asså vågar du inte visa vem du är eller? Jag bryr mej inte ett dugg om vad du skriver att jag är för jag är den jag är och de kan F*N inte DU ändra på! Säg de framför mej ist så jag får veta vem du är! Eller är du för feg? Jag e f*n inte ett dugg rädd för dej! Bara så du vet!

Så KOM bara!


Nu går vi från de ämnet! :)

Jag ÄLSKAR er alla som accepterar mejför den jag är. Ni är bäst!

Men ska dra nu! Så vi höres <3

KRAM till er bästa läsare <33

//

 


 



CIAO<3

Av Elise East - 9 december 2012 15:07

HEJSAN :D


Vad tycker ni om min Nya Header och Design? :) Jag älskar de!

Stort TACK till bästa syrran <33

(Kolla hennes blogg med ;) www.nattstad.se/veendela)

Tidigare va jag och Vendela ute och fotade lite som jag skrev tidigare :) Vi tog lite nya bilder (Header bilden med )

Sedan fixade hon min blogg och jag va inne i mitt rum och lästebloggar haha :)

Just nu sitter jag och äter en Cupcake i min säng. Den smakar Awsome ;D <33

  Men hinner inteskriva mer nu fr jag ska städa mitt rum innan Morfar kommeroch hämtar mej och Vendela för vi ska te samhället och köpa Saffran, Ägg, Balsam och jag ska köpa en present til mamma för hon fyller år den 11 december :D

  Men ni får Hare så GÖTT så skriver jag mer senare när vi kommit hem eller när vi har bakat ;)

PS: Lägger ut receptet sen ist... Har inte så mkt tid just nu ;)

KRAM

//

 


 




CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards