Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Elise East - 5 januari 2013 20:50

Hejsan :)

 

Hade inte så mtcker att göra så jag ville blogga...

De va nyss en person som skrev till mej att sluta blogga... Men de tänker jag inte... Jag gillar att blogga. :)

 

Just nu sitter jag vid mitt databord och skriver... Har typ inget att skriva men vill skriva endå :P

Men ska kanska spela något spel nu...

Så vi höres snart <3

Hare GÖTT!

KRAM

//

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 5 januari 2013 14:06

Hejsan :D

 

Jag vet att jag inte bloggat något under nyår men jag tog en bloggpaus då :P

Men nu skriver jag igen :P och jag ville bara visa hur jag fixar mina naglar längre med mina nageltippar jag fick av mamma i julklapp :P

 

I hope you enjoy it :)

 

Du behöver:

 

Nageltippar som passar dina naglar.

   

Lim.

  Gele som du målar på nageln efter.

  Ett sprej du sprejar på efter gelet för att få de att torka fortare. (De e inte livsviktigt men annars får du vänta ett tag innan gelet har torkat och de kan ta ett tag).

  En nagelfil. Spelar ingen roll vilken bara den är bra.

  Och en sax.

 

 

 

Gör såhär:

 

Limma fast nageltipparna längst ut på nageln. (Det vinns en markering på tippen vart din nagel ska vara.

  Ta sedan saxen och klipp till den längden på naglarna du vill ha.

    Efter de behöver du filen för att fila nageln fin och slät så kanten ovanpå nageln försvinner och de vassa kanterna ytterst på nageln.

  När du är nöjd med hur de ser ut på nageln målar du på gelen och sprejar en gång på alla naglar. Måla sedan på gelen igen och spreja.

  Efter de är dom klara :)

 

Hoppas ni gillade de jag gjort.

 

 

Skriver mer sedan.

Hare GÖTT så höres vi snart igen :)

KRAM

//

 

 

 

 

 

PS: tack för sminkningen Jennica ;)

 

 

Höhö

 

 

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards