Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Elise East - 7 januari 2013 11:38

Hejsan :)

 

Idag gick jag upp halv sju och gjorde iordning mej för jag och mamma skulle till läkaren.

När vi va där kännde han på min handled. De gjorde jätteont. Jag vart alderles röd om handleden. Han sa att den bara behövde tränas upp med hantlar. Jag fick tre övningar jag ska göra 20 gånger 5varv. Vå får se hur de går sen :P

 

Jag e vaken själv just nu. Marcus är på sitt jobb, Mamma e påväg till skolan, Max på Dagis och de andra sover.

 

Efter att vi hade vart hos läkarn gick vi till Cool och handlade lite sedan gick vi med Maxen till Dagis. Det gick bra en stund efter vi hade kommit för då hade han vant sej igen med dagiset. Men sedan när de gick ut och mamma och jag va tvungna att gå grät han jättemycket. Man kände sej nästan elak om man gick. Men de gick bra tillslut.

 

Men nu ska jag gå och fixa lite varmt TE till mej och så ska jag spela lite spel tror jag :)

 

Hare GÖTT så länge :)

KRAM

//

 

 

  Miss it :P <33

 

 

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards