Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Elise East - 17 januari 2013 11:59

Hejsan Igen :D

 

Just nu sitter jag utanför SO-salen med Gabriella och väntar på att lektionen ska börja igen...

SO är en av mina favorit lektioner :D. Jag vet inte varför... De e bara kul att komma till lektionen... Kanske kan de vara för att våran lärare är rolig och nästan ALDRIGpå dåligt humör. Vilket är bra :) Vi gör alltid saker på lektionerna.

 

Jag har också bytt favoritdag i veckan. Förut va de Tisdag men nu är det Fredag... Inta bara för att de e "Fredag, Fredag" och helg utan för lektionerna i skolan. Först har vi Svenska (en annan av mina favorit lektioner) sedan har vi BÄSTA hemkunskap då vi får baka eller laga mat. (Jag vill ju bli konditor så de e inte så konstigt om jag gillar den lektionen.)

Sedan har vi Bild Med Thord. Jag älskar att rita och måla... Dock blir det inte så ofta av hemma... Sedan slutar vi :P

 

Hinner inte skriva mer nu... Börjar lektionen. Vi höres snary <33

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 17 januari 2013 07:59

Hejsan :D

 

Klockan är bara något över 08:00 på morgonen. Har inte gjort så mycket mer än att fixa mej så jag kännde för att blogga. De andra sagarna har jag inte skrivit. Och jag vet de men de e för att de inte hänt så mycket har mest varit sjuk och inte mått så bra... Men nu känner jag mej "frisk" och orkar dra te skolan :P

 

Hinner inte skriva mer nu för jag ska dra om ca 5 minuter... Kanske skriver lite i skolan under någon rast eller så annars skriver jag efter skolan :D

 

Hare GÖTT!!!!! så höres vi :)

KRAM <33

//

 

 

 

(ville bara lägga upp ett foto på mej för något år sedan :P Like it :) )

 

 

 

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards