Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Förkyld :/

Av Elise East - 28 januari 2013 22:50

Hejsan BÄSTA :D

 

Jag vet att jag inte har skrivit något på sistondet men det är för jag har inte mått så bra... Jag är förkyld och så :/
Men det är påväg att bli bättre :)

 

Den 18 Januari var det ju Jennicas födelsedag. Hon blev 14 år då.. Grattis i Efterskott syrran ;) Hon vet redan om att hon ska få ett nnagellack som e turkost av mej. Hon har inte fått det för jag glömde min kasse i en provhitt på H&M i lärdags :/ Men Mamma ska åka till sin skola imorrn, Och medans hon väntar på tåget/Bussen hem ska hon gå och köpa det som jag glömde kvar.


Det var en Body Butter, en Parfym, ett gult nagellack och ett turkost. Medans hon är där ska hon också köpa en till body butter te min mormor för den är jättebra för MEJ att ta på händerna. Jag blir lätt torr om händerna på vintern så den hjälper för MEJ! :)

Jag ska också fråga om hon kan köpa ett te turkost nagellack te mej för det var jättefint :)

 

Det är ny vecka ny :D På fredag ska vi te pappa och Ulrika och vara där :D Det kommer att bli kul att träffa dom och så kommer jag få ta med min sterio och mina högtalare hem :D De e jättebra <33. Och så hoppas jag att jag får en mobil av pappa som han sagt att jag ska få :D <33

 

Idag hade jag inget att göra så jag fixade mina naglar. De vart rätt bra. Jag gjorde PAC-man på ena handen. Jag har inte fixat andra handen. Men när jag kommer hem från skolan imorrn ska jag det. Vi får väl se vad det blir ;)

 

  Mina naglar är kanske inte de längsta men de blev rätt bra iaf ;)

 

Nu ska jag fixa min säng och sova sen. Är rätt trött men jag börjar ju 09:25 imorrn... lyx för mej ;)

 

Hare GÖTT så skriver jag imorrn på morginen för jag vet att jag hinner ;)


KRAM

//

 

 

  Snygging man va igår med Ansiktsmask :D

LÖV YA!

 

 

 

CIAO<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards