Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Elise East - 23 februari 2013 17:16

Hejsan<3

 

Varför är livet så komplicerat?

Just nu känns det som om de kommer hända något jag inte gillar och som kommer förstöra mitt liv men det känns ändå som om oron bara spelar mej ett spratt. Jag har skuldkänslor och många tankar snurrar i huvudet på mej just nu.

Varför händer detta just mej och mina syskon? <33

 

Det är inte så allvarligt just nu men jag är ändå orolig att de ska bli värre<3

Det är inget jag skriver här. Jag vill inte göra en större grej av det än vad det redan är. Men det är något som dödar mej...

Allt känns rätt segt just nu och skulle vilja ha någon jag kan prata med...

Allt förändrades på ett kick. Ibland tror jag att det beror på mej men ändå inte. Jag menar jag har inte gjort något.

 

Om någon läser detta så är jag tacksam för stutning <33

Ville bara få ur mej lite av de som finns innom mej. Men detta är inte allt

 

Älskar er...

 

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards