Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Elise East - 21 april 2013 22:54

Hejsan på er :)

 

Ville bara skriva Godnatt fort innan jag går och lägger mej... :)

 

Just nu sitter jag ensam i min säng, Skriver till Gabriella på FB och Skype och så skriver jag på några uppgifter jag glömt att lämna in :)

 

Ska fixa alla dom tills imorrn och det är 3 saker i NO:n och en sak i Svenskan, Så har lite att göra, Men som tur är får jag lite hjälp av Gabriella :)

 

Skriver imorrn, Hinner kanske på morgonen annars i skolan eller efter :)

Hare GÖTT bbys ;)

 

KRAM <3

Av Elise East - 21 april 2013 17:33

Hejsan på er :D

 

Idag är det en vanlig solig söndag. Jag sitter hemma i mitt rum och gör inte så mycket. Ska städa lite i mitt rum snart, Sedan blir det väl äta middag sedan kolla lite på film.

 

Alex kom in i mitt rum någon timme sedan och sa att någon hade tagit bort våran klisterlapp på våran brevlåda där det stod "Ingen reklam tack!" och lagt skräp som Tuggummi påse, City gross reklam, kottar, pinnar osv. Snacka om töntigt och omoget... -.-'

Men men, Sådana finns ju...

 

Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpte i stan igår när jag var där med Vendela.

                  

Den vita spetströjan ska jag ha på mej när jag konfirmeras den 11maj, Med ett par vita shorts och mina svarta glitterklackar under kopan.
Den där swagy tröjan är bara en vardaglig tröja jag kommer ha, Jag ÄLSKAR den! :D

Sedan köpte jag lite godis på Hemmakväll :)

Det första nagellacket är ett silvernagellack från Depend. Det andra är egentligen inget nagellack, Det är ett nagelstärkande skydd som gör att dina naglar inte knäcks, flisar osv. Det ger också dina naglar en underbar glans :) (Den är också från Depend som ni ser på bilden)

Det tredje är inte häller ett "nagellack" eller så, Det är en "top coat" från Depend. Det ger klans och gör så att det du gjort på nageln stannar där en längre tid :)

Örhängena är från Guldfynd. Älskar som! Det är små hjärtan som ni kan se, De är silvriga med små rosa diamanter. De är så fina :D

 

Nu ska jag gå ut en liten stund sedan är det förmodligen mat och efter set ska jag städa lite i mitt rum! <3

 

Skriver snart igen :)

KRAM

//

 

 

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards