Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

GRATTIS ALEX! :D

Av Elise East - 20 juli 2013 13:26

Hejsan :D

 

Idag är det den 20 juli! Tiden går så fort! :D

Alex fyller år idag. Han har fått massa presenter och haft kul :P

Vendela och Alex har bakat en tårta... Ska ta bild på den sen innan vi äter den så får ni se i ett inlägg senare under dagen eller på kvällen. Just nu är Vendela och Morfar i stan och handlar lite. Vendela skulle köpa något. Jag ville följa med men Morfar sa nej så jag bad Vendela köpa det jag ville ha. Jag bad henne köpa "Sockerpasta". Det är som "Fondant" eller "Marsipan".

Det finns på Ica här i Mariestad i alla olika färger (utom brun). Jag ville ha svart men jag sa till Vendela att ta den hon tycker var finast :P Får se vad det blir :)

Sedan bad jag henne köpa en sak åt mej som jag inte kan skriva vad det är. Det är en present till en väldigt speciell person. Hon ska få den av mej när jag kommer hem till Hallsta igen :)

Ska jag vara ärlig så kan jag inte skriva vad det är för det vet jag inte själv. Jag bad Vendela hitta något åt mej som jag kunde ge till den här tjejen eftersom jag inte kunde följa med och välja själv. Men jag sa att hon skulle ta något som passade henne :)

Ska bli spännande att se :D <33

 

Men nu ska jag kolla på ett program på datan och vänta på att Morfar och Vendela kommer hem så vi kan äta mat och sedan senare på kvällen ska vi äta TÅRTAN! :D

 

Eftersom det är Alex födelsedag fick han välja vad vi skulle äta och han ville att vi skulle äta "Mackaronesallad" :DDD MUMS! Bra val säger jag bara :D <3

 

Senare efter maten ska vi åka och bada :D Snacka om skönt. Men jag ska bara sola :9 Vill ju få lite färg till man är tillbaka i skolan igen :P.

 

PS: HA EN BRA FÖDELSEDAG ALEX! :D

   

 

Hare GÖTT så länge :D

 

CIAO<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards