Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Sista kvällen i stugan!!! :''/ <3

Av Elise East - 20 juli 2013 23:48

Hejsan :D

 

Jag vet att det är sent men jag ville bara skriva ett kort inlägg innan internet stängs av.

 

Idag var det ju Alex födelsedag som jag skrev i det tidigare inlägget. Det har varit en kul dag :D

Efter att vi hade ätit mat så var vi här i stugan ett tag. Morfar ville att vi skulle ta ett gruppfoto på alla oss. Men precis när vi skulle ta kortet kom det en bil. Det var Lilja och två andra som kom. (dock vet jag inte vad de heter... Kommer inte ihåg :P )

Men vi tog bilden tillslut iallafall :P Typ precis när de hade kommit :P

Efter att vi hade fotat så gick vi tjejer (Jennica, Vendela och jag) och satte oss en stund vid datan. Jag fågade Jennica o hon kunde fixa en ny "Header" till men jag det gjorde hon. Sedan erbjöd hon sej att designa om hela bloggen med färger och bakgrund :P Som ni ser :D

 

ÄLSKAR DET!!! Tack så mycket underbaraste SYSTER!

(Kolla hennes blogg! www.jennica.devote.se ) Ho har en awsome blogg! :D

 

Medans ni ändå håller på kan ni ju kika in på Vendelas blogg också :) ( veendela.se )

Vi har golfat idag! Det var jättekul :)

Jag förlorade dock... Men aja... Det är ju bara ett spel och man vinner inget, Så... :P

Det var ju kul iaf... BTW mamma vann :D <33

Efter det åkte vi hem och hämtade det vi skulle ha sedan åkte vi med morfar och badade! Det var jättekul. Eller Jennica och Alex badade. Jag åkte båt hela tiden och Vendela hjälpte mamma att ta hand om ax och städa lite på stranden. Den är ganska skitig i strandkanten... Men den blev jättefin efter mamma fixat den :D <3

 

Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här... Hehe kul!! :D

Men nu ska jag sova... Är astrött! skriver imorrn innan vi packar, medans vi packar eller efter vi har packat :)

Vi åker ju hem imorrn som sagt :P

 

Men hare GÖTT så höres vi imorrn <33

KRAM

//

 

(lägger upp bilder på tårtan imorrn :) Har bilderna på mobilen men den är död :/ Aja KRAM) <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards