Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

Dip Dye! <3

Av Elise East - 29 juli 2013 22:32

Hejsan! <3

 

Jag ska bara skriva ett snabbt inlägg.

Idag vid ca 21:00 var Sofia hos oss... Vi hade varit i stan tidigare. Jag, Jennica, Vendela och Sofia. Det var askul :D <33

Vi gick till Kick som sista affär på Igor. Vi kollade på hårfärger och Sofia och Jennica bestämde sej för att särga Ombre. Och jag ville färga "Dip Dye"... Har alltid velat men inte vågat... Så jag valde en lila färg. När vi skulle Betala gick Jennica till kassan och skulle betala... Precis när kassörskan hade öppnat kassan stängdes strömmen av... Så Jennica fick betala sin hårfärg men vi andra kunde inte... Jag och Sofia kunde inte det för strömmen var av så vi kunde inte betala med våra kort. Tillslut fick Sofia en idé att vi kunde betala med lösa pengar eftersom då kunde de ju bara skriva upp vad vi köpte så kunde vi köpa det ändå... Men vi fick inge kvitto... Men det gjorde inte mej så mycket ;)

PS: Mamma skrev en artikel om strömavbrottet idag... Häftigt!


Det var en kabels fel ;) Över 400 lägenheter/hus som tillhörde det elföretaget som hade den kabeln som elkopplare fick strömavbrott... I sina hem och så ;)

 

Men efter stan åkte vi till Hallsta igen. Vi handlade mat på Ica... TACOS! <3 (jag vet... lite konstigt med tacos på en måndag men men ;) Vi skulle fixa maten så då valde vi de ;)

 

Efter vi hade ätit började vi fixa håren. Jennica färgade Sofias hår... Medans hennes var i fixade hon mitt. Sedan väntade jag... Då fixade jag vändelas hår. Hon köpte en vanlig brun toning från Ica... Snacka om fint det blev.

Efter att jag var klar med mitt hår så fixade jag Jennicas. Allas hår vart superfina!

Sofia passar asbra i Ombre och Vendela i sin bruna :D

Jag han inte se så mycket av Jennicas hår eftersom hon åkte innan hon hade fönat klart håret hehe... Hon sover hos Felicia :)


Hoppas det vart bra... Tror mamma ska köpa en till ombrefärg från Kicks till Jennica imorrn så det kan bi ljusate... För eftersom Jennica hade svart/brun innan hon färgade vet jag inte om det ändrades så himla mycket. Men det blev och blir säkert underbart ;)

 

Nu ska jag kolla på film och sova... Är astrött! <3

Hare GÖTT bästa läsare! <3

Skriver imorrn igen :D

KRAM

//

 

 

       

 

CIAO<3

 
 
Ingen bild

kristoffer ekström

5 augusti 2013 11:14

vad fin du blev <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3

Elise East

5 augusti 2013 14:09

TACK!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards