Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Elise East - 11 september 2013 22:57

Tjenare på er igen ;) <33

 

Ville bara skriva ett kort inlägg om vad jag gjorde efter att Gabriella hade gått hem från mej vid ca 20:00 tiden :)

Jag bytte om till mina träningskläder, drog på mej skorna, tog mobilen och väntade på min bror sedan gick vi ut och sprang. Snacka om skönt att spriga. Efter att vi hade kommit hem igen hämtade jag min data från mitt rum och så gick vi ut och tränade lite till, Knäböjj, sit ups, utfall, armhävningar osv :) Snacka om jobbigt men kul. Det var en skön känska efteråt. Nu ska jag göra detta varje dag så länge jag vill ;)

 

Får se om jag får de resultatet jag vill :P <33

 

Men ska sova nu... Även om jag börjar 10:05 imorrn så måste man ju sova tidigt höhö :)

 

Hare asbra SNYGGINGAR!!! så skriver jag imorrn! <3333333

KRAM
 från mej! <3

 

     

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 11 september 2013 22:41

Hejsan på er ;)

 

Idag har det vart en lång dag i skolan som slutade med matte... Kul... Ganska... ;)

Efter skolan skulle jag och Gabriella gå till konfirmationen eftersom vi är/var ledare.

När vi kommit dit fick vi höra av en annan ledare att jag och Gabriella kanske inte stod med på ledar listan längre för förra veckan hade en Ledare som tar hand om allt (nämner inga namn...)

sagt att hon skulle slänga ut de som inte var där ofta... Konfirmationen har vart tre gånger med konfirmanderna och jag har varit sjuk två gånger... Lite överdrivet och lågt att slänga ut Gabriella och mej bara för det... Jag menar det är ju inte kul att sitta och vara nästan magsjuk och nära på att spy varje gång man står upp i skolan och på konfirmationen... Blir så lack på denna person! vill bara skrika den i ansiktet... Hoppas "hon" läser detta nu så hon ser hur upprörd jag är... Men även om hon ber oss komma tillbaka kommer jag inte sätta min fot där igen... Förödmjukad.SE


Jag och Gabriella som hade sett fram emot detta... Få vara med och hjälpa till med uppgifter till konfirmanderna och åka med till rättvik och ha det kul där... (även om vissa verkar tro att vi bara åker med för att vara med på bara de roliga sakerna som grönalund resan eller rättvik resan... pallar inte sådana människor...!! -.-'

 

Men men, Har skrivit till henne på FB... Får se om hon svarar eller om hon inte pallar/vågar -.-'

 

Vill inte skriva för långt för då kanske ni inte orkar läsa ;)

Kan ju alltid skriva två inlägg ;) <33

 

Hare GÖTT BÄSTA läsare! <33

KRAM

//

 

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards