Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Elise East - 16 oktober 2013 15:49

Hejsan på er :D Jag vet att detta skulle vara skrivet igår men jag va så trött igår så jag orkade bara börja.... men men... Jag kommer skriva det som om det var igår :)

 

Idag har det varit en jätterolig dag på Tranellska/wenströmska :)

Det var första dagen i bageriet för mej... Det är stort och jättefint. Igår och idag va jag med 1:orna. Vi bakade bröd och olika små "desserter". Bröden vart jättegoda. Min grupp bakade källarfranska och drömsnittar. Jag fick inte smaka på drömsnittarna men de såg ganska goda ut ;)

Jag har fått flera vänner, YAY! :DDet är två speciella jag har vart med hela dagen idag. De heter Jenny och Helene. Vi har haft jättekul :3

Men imorrn kommer inte jag få vara med dom längre för de ska inte vara i bageriet mer denna vecka utan jag ska få vara med en ny klass imorrn... Hoppas de är snälla mot mej ;) De är de säkert :P

Jag har ingen aning om vad vi ska bara imorrn. Jag får skriva när jag kommer hem då så får ni veta vad det är ;) Om jag får med mej något hem tar jag kort på det och lägger upp, Men jag han inte ta kort på muffinsen och bröden. Det är tre eller fyra bröd kvar... Men bröd är bröd ;) 
Ni som läser min blogg och går eller har gått på lindbo, De mackor som man kan köpa i cafeterian, Ungefär sådana :)

 

Men ska sova nu, Höres imorrn igen ;)

Hare GÖTT!

KRAM

//

  

 

 

 

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards