Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Elise East - 21 oktober 2013 20:18

Hejsan på er :D <3

 

Idag startade kulturveckan på våran skola... Kul :)

Vi började kvart i 9 i idrottssalen men lärarna kom inte på en gång så vi stod där till prick 9 -.-' men tillslut kom lärarna så fick vi komma in i idrottssalen ;)

Vi fick först lyssna på en Rappare so kallar sej JesseP som berättade om sin bakgrund, sitt liv från han va liten till idag och rappade några låtar han skrivit med vänner och fler emellan.

PS: Han va och är fett SNYGG ;)

 

Efter de tog lärarna över en stund för att ge info till oss 9:or för vi skulle välja till kulturveckan. Vi skulle ha aktiviteter på måndag (idag) eftermiddag och hela onsdag. Nu på eftermiddagen idag fick jag, Ella, Linda, Ida och Gabriella Ansiktsmålning. Det va kul Hahahahha ;)

Jag målade Linda och Linda målade mej. Det va jättekul för vi kunde inte hålla oss för skratt ;)

Jag han inte ta en bild av Linda med min mobil mej jag har tagit bild på mej... Jag va jättesnygg... Hehe... ;)

   

Jag cyklade hem sådär... men jag gömde mitt ansikte hela vägen ;) När jag kom hem tog jag några bilder med kameran och datan sedan tvättade jag av mitt ansikte. Den orangea färgen ville inte försvinna från mitt ansikte men då provade jag ta tvål. Då försvann det äntligen. :P

 

Efter de klädde jag på mej ytterkläderna igen och gick ner och skar en bit bröd och en bit banansockerkaka som vi bakat på PRAO:en. Morfar föreslog att jag skulle ge det till mormor. Hoppas hon gillade de ;)

Jag åkte och hälsade på henne för morfar sa att vi skulle göra de eftersom hon är ensam nu för han har åkt till Mariestad och är där till Torsdag... Så vi ska hålla henne sällskap. Kul :D <33

 

Jag och mamma måste hjälpa klart Alex med sin Engelska läxa så måste sluta nu... Jag vet att jag ska skriva de sista dagarna på PRAO:en men jag har inte tid... Säger vi ;)

Hare GÖTT så höres vi imorrn igen ) <33

KRAM

//

 

PUSS PÅ ER!!!

 

 

 

CIAO<33

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards