Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Elise East - 22 oktober 2013 19:33

Hejsan på er <33

 

Idag har det varit en jobbig och regnig dag...

Hela 9:an har varit i Strömsholm och gått runt där och kollat på slottet, stallen vid gymnasiet, djursjukhuset och på nå ängar... Det regnade hela tiden!!! :O >=( 

Alla klagade på att det var kallt och att det regnade... Så det gjorde hela dagen förstörd.

Men men... Imorrn äre "aktiviteter" som vi ska ha... Jag har Pärlplattor m.m på förmiddagen och sällskapsspel på eftermiddagen... Sedan på kvällen ska vi vara vid saga till klockan 20:00 för att se någon film eller någon teater eller vad de nu kan vara -.-' Men vi är lediga på torsdag eftermiddag pga de :P

 

Sedan finns det en till sak jag stör mej på idag och alla dagar...

Jag vet inte om jag har nämnt de men jag har ju börjat gilla en kille nu... Han är Jättegullig och verkar vara den där mysiga "killtypen"...

Nu är det bara att jag vill ju att han ska veta... Men jag är så feg... Hehe inget nytt då men...

 

Jag känner mej tjatig även om detta är första gången jag skriver om han... Tror jag...

Men detta är samma som med Mango... Jag vill inte förlora han som vän, Jag vill inte att vi ska sluta vara vänner om han inte känner lika och MÅNGA fler saker... Han är en "bra2 vän till mej så pga de blir jag ännu osäkrare... 

Men vad tycker ni? Hur är bästa sättet att ta sej ur sådana saker om man är osäker? SNÄLLA kommentera så kanske jag kan ta något av era tips... 

 

Men nu ska jag inte skriva mer om de hehe, Måste fixa lite med en SO läxa eller uppsats är de ;)

 

Höres imorrn eller senare ;) Hare GÖTT! <3

KRAM

//

 

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 22 oktober 2013 07:49

Hejsan på er :D <33

 

Ville bara skriva lite fort innan jag åker mot skolan.

 

Idag är de tisdag och andra dagen på kulturveckan. Idag ska tydligen hela 9:an till Strömsholm slott och djursjukhuset som finns där också... Det ska bli kul :P

Har varit på båda ställena men bara fått en rundtur på slottet. Så det ska bli kul att se i djursjukhuset med :P

 

Hinner inte skriva så mycket mer... Ska vara vid cafeterian på skolan kvart över åtta så måste åka om ca 5 minuter... Heh... Men vi höres senare idag :D <33

Hare GÖTT!

KRAM<33

//

 

 

 

CIAO<3


Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards